Persekiojantys aktoriai


Ar jums taip būna, kad, rodos, kad ir kokį filmą žiūrėtum, jame būtinai, kad ir su minimaliausiu vaidmeniu, pasipainios aktorius, kurį matei praktiškai visuose pastaruosiuose žiūrėtuose, sakykim, penkiuose filmuose? Ir net, pasirodo, filmas, kurį ruošiesi žiūrėti, irgi turi vėl tą patį aktorių?

Manieji "persekiojantys" aktoriai dabar yra Patricia Clarkson, Ben Kingsley, Stanley Tucci ir Jason Bateman. :) Ar čia tiesiog jau garsioji kino pramonė nebeturi naujų veidų, ypač antraplaniams vaidmenims, jei jau taip visi kartojasi? :)

Na gerai gerai... Dar truputėlį, jei taip norite, pasekiokite mane, o po to, jei taip ir toliau tęsis, sunerimsiu :D.

Komentarai

  1. :DDD. Man būna kitas variantas: jei kuriam filme vaidina mano mėgstamas aktorius, tai tą filmą būtiniausiai paveizėsiu :DDD. Tada išeina taip, kad aš tampu persekiojančiąja :DDD.

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu tai visi mes daugiau ar mažiau persekiotojai. :) Tik va čia kažkaip vis 'išpuola' filmai su tais aktoriais. :) Bet aš nieko prieš. :D Pvz., serą Beną Kingsley labai labai labai mėgstu. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...