Rumi šnabždesiai



Kadangi pirmasis mūsų susidūrimas buvo itin sėkmingas ir šis poetas man paliko - pavartosiu labai jau klišinę frazę - neišdildomą įspūdį :), tiesiog negalėjau knygyne praeiti ramiai pro šalį ir nenusipirkti sufijaus, dervišo, filosofo Rumi eilėraščių rinkinio - "Whispers of the Beloved" (vertė Maryam Mafi ir Azma Melita Kolim, "Thorsons").
Tai jau ne pirmas šio eilėraščių rinkinio leidimas - poezijos meno kalvis - Rumi, pasirodo, išties yra labai populiarus. :D "Whispers of the Beloved" kupina Dievo (Alacho) tematikos - kitokių eilėraščių Rumi tiesiog neturi. :) Dievoieška nebrukama per prievartą, neminimas dievybės vardas, dauguma eilėraščių gali būti skaitomi ir kaip pasaulietiniai, Eroso, kur meilės išraiška - eilės skirtos mylimajam(-ajai), ir kaip meilės, skirtos aukštesniajai jėgai, žodžiai. Harmoningi, ramūs, erdvūs, kosminiai eilėraščiai. Atkreipkit dėmesį - ankstesniame sakinyje "kosminiai" rašiau be kabučių. :) Knygelės pradžioje pateikta trumpa ir glausta Rumi biografija, kur yapč išryškinama šio persų poeto bei jo dvasinio mokytojo, geriausio draugo, "antrojo aš" - Shams draugystės istorija. Niekur nepaminėti Shams, kalbant apie Rumi ir jo poeziją, paprasčiausiai neįmanoma. Rumi ir Shams draugystė gali pasirodyti labai dviprasmiška. :) Būtų galima susukti puikų filmą, jei kas tik norėtų išpešti "skandalingo" filmo reputaciją ar bent jau kaip minimum padaryti reklamą, kvepiančią kardo džihadu. :) Beje, Rumi niekur neakcentuoja tik vienos religijos. Jo poezija taikytina globaliu mastu.





Tikrai nuostabi poezija - tokia, kokia, sakyčiau, ir turi būti :): teikianti peno apmąstymams, nuraminanti, optimistiška, lengvai plevenanti ore, tačiau turinti svorio.


We are bound together.
I am the ground
You are the step.
How unfair is this Love!
I can see Your world
but You, I cannot.


(psl. 13)







Komentarai

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...