Nuotrupos iš 35 000 gyventojų miesto


Sveiki įžengę, įsirėplinę ar dar kaip kitaip atsidūrę 2011-uosiuose. :) Juk kaip pasakė Juras iš "Klausimėlio" - svarbiausia tiesiog jų sulaukti. :D Elementariai genialu. :)
Mano dienos Tauragėje kartais bėga (kai krūvos biurokratinių reikalų), o kartais sleeennnka (kai pilnas skrandis išvyksta parai atostogų).
Ėjau čia vieną laisvesnę dieną pasivaikščioti po Tauragę. Mano viena labai mėgstama vieta - nuo Šv. Trejybės bažnyčios atsiveriantis vaizdas į "aną pusę", už tilto. :) Į tą pusę, kurią skiria Jūros upė. Kaip nustebau, kai pamačiau Jūrą neužšąlusią! :O Plukdo ji savo tamsius vandenis į Nemuną ir šalčio aplinkui nemato. :) Keista matyti savo miestą kiek kitokį: Evangelikų bažnyčia po statybiniu grožio peiliu, Katalikų bažnyčia puikuojasi nauju, tiksliai (!) laiką rodančiu laikrodžiu, kelios parduotuvės užsidarė, kelios atsidarė ir lygtai normaliai pradėjo dirbti Tauragės Turizmo informacijos centras. :D Na, nepuolu dar girti - tik vieną kartą man jis duris atvėrė. :D Bet viduje buvo šilta ir kvepėjo kava bei meduoliais - tai, spėju, kad jau padoriai funkcionuoja. :D
Miesto tingulys persimetė ir į mano kaulus, o miesto ramybė - lėtina mano mintis, bet, turiu pripažinti, teigiamai. :) Vis tik būna pikta ir gaila kartais, kad negali prieiti prie kai kurių žmonių ir supurtyti - nesiduok visiškam stinguliui! Tu gali tiek daug daugiau! Bet supranti, kad nesupurtysi. Kad patys miestelėnai nenori būti supurtyti. Tai va ir vėl prieini prie išvados, kurią su klasioke Monika kažkada padarėm: "Tauragė puiki, bet žmonės..." Ir lygtai čia ne tas atvejis, kurį nuostabiai įvardija mano kita draugė, irgi vardu Monika: "Nu mes kaip mes, bet jau tie žmonės..." :D
Ar tikrai Lietuvoje yra šaunių miestukų, kurie bruzda kaip skruzdėlynai, nešdami džiugesį ir liedami gražias akimirkas be bambėjimų apie krizę ir kyšininkavimus? Ar visi mažesni miestai yra apsitraukę tuo pavargusiu pilku žvilgsniu ir neketina to rūko nuo akių nusivalyti?
p.s. Nusipirkau knygą apie Tauragės kraštą. Kerinti knyga! Apie nuobodybę šiame krašte joje net nekvepia! :D

Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...