Romcomų vakarai


Nedraugaujantiems su anglų kalba pavertėjausiu :). Angliškai „romcom“ yra žodžių „romantic comedy“ – „romantinė komedija“ – vedinys. Tad turbūt tuo metu artėjusi Šv. Valentino diena, arba ne už kalnų Anglijon atklysiantis pavasaris mane paskatino prisiminti kone visas žiūrėtas ir nuoširdžiai patikusias romantines komedijas. :) Komedijas, kurias galėčiau drąsiai rekomenduoti visiems ir – ypač – visoms (:)), kas yra pasiilgę atpalaiduojančio, linksmo kino, su labai gražia, gal čiut saldžia, bet tikrai laiminga pabaiga. :) Yra romantinių komedijų, kurios nemirtingos, kaip, pvz., Eldaro Riazanovo „Tarnybinis romanas“ ir „Likimo ironija arba Po pirties“, tačiau man šios komedijos žiūrisi tik prieššventiniu žiemos laikotarpiu. Kitu laiku įnikti į šiuos filmus man būtų tas pats, kas žiūrėti „Vienas namuose“ vidurvasarį. Tad, jūsų LAAABAI susidomėjusiom akim ir romantiškumų ištroškusiom širdim (:P), sąrašėlis romcomų, kurias mielai pasižiūriu dar ir dar kartą įprastinėmis aplinkybėmis :):

„Two Weeks Notice“ su Sandra Bullock ir Hugh Grantu. Oi, kaip man jie tinka viens kitam tame filme! :) Ir S. Bullock, ir H. Grantas natūraliai juokingi, regisi, lyg savose rogėse sėdėtų ir net nevaidintų! Situacijos, akivaizdžiai „ne pagal scenarijų“, su kuriomis aktoriai susitvarkė taip puikiai, kad net liko filme neiškirptos, komedijai suteikia šiltų atspalvių, tikroviškumo. Ir, žinokit, kaskart lieku įtikinta, kad du ganėtinai skirtingi žmonės, su labai skirtingomis gyvenimiškomis patirtimis gali ir realiame gyvenime būti kartu. :) Ši romantinė komedija – mano absoliuti favoritė! :)
Įvertinimas: 10/10

“What Happens In Vegas”
su Cameron Diaz ir Ashtonu Kutcheriu. Nei Diaz, nei Kutcheris susižavėjimo ovacijų kaip aktoriai man nekelia, vis tik šiame filme jie žiūrisi. :) Antraplaniai aktoriai irgi žiauriai geruliai – be jų filmas netektų daugiau nei pusės žavesio ir, aišku, linksmumo. :) Tam tikri scenarijaus vingiai skystoki, bet, kai norisi nors vieną vakarą, po ilgos ILGOOOS ir sunkios SUNKIOOOS darbo dienos atsipūsti, į šitai galima imti ir užsimerkti. :) Įstrigęs filmo momentas, kuomet Kutcherio personažas, prisipažinęs susirinkusiai auditorija, jog su savo žmona (C. Diaz) prieš susituokdami buvo itin trumpai pažįstami, ištaria: „but what can I say? When You know – You know.“ (liet. „bet ką aš galiu pasakyti? Kai žinai – žinai.“). O juk taip iš tikrųjų ir būna, ane?! Žinai ir viskas. :)
Įvertinimas: 8/10

“Couples' Retreat” su Vince’u Voughnu, Kristin Davis, Melin Akerman, Jasonu Batemanu ir kt. Tiesą sakant, didžiajame ekrane ši komedija man žiūrėjosi smagiau. :) Na, bet gamtos vaizdai iki šiol atima žadą. :) Ir Voughnas – tikrai juokingas vyrukas, matosi. :) Jis – ir scenarijaus bendraautoris. Progų pasijuokti – į valias. Šypsena atkeliauja jau pirmuosiuose kadruose. :) Komedija „pasisako“ už šeimą. :) Filmas spalvotai šviesus visomis prasmėmis.
Įvertinimas: 8/10

Dar mano kartais pažiūrima „When Harry Met Sally“ su Billiu Crystalu ir Meg Ryan. Filmas – klasika. :) Man čia baisiai simpatiškas Crystalas. :P
Įvertinimas: 9/10

“Proposal”
(lietuviškai, žinau, taip ir palikta – „Piršlybos” :)) su S. Bullock ir Ryanu Reynoldsu. Bullock šioje komedijoje dirba mano svajonių darbą :D, Reynoldsas vertas nuodėmės – simpatiškas, ambicingas, vyriškas, juokingas, supratingas ir jautrus :), Aliaskos gamtovaizdžiai – nerealūs, o šuniukas Kevinas, kone kiekvieną kartą jį išvydus kadre, verčia nevalingai išsprūsti: „oi, koks mieeelas“ :). Romantinė komedija pateisinanti savo žanrą. :)
Įvertinimas: 9/10

O Jūs kokias romantines komedijas rekomenduotumėt liaudžiai pažiūrėti? :)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...