Ant islandiškai arabiško ristūno :)

Gus Gus


Pastarosiomis dienomis grįžtu po darbo tokia nusikalusi, kad apie nieką daugiau nesvajoju kaip tik vonią/dušą, kvapnios... arbatos (!!!) puodelaitį ir jaukų, šiltą, sapningą patalą. :) Jokių papildomų darbų: jokių maisto gaminimų, jokių ruošų, jokių Skype, Facebook ar paštų tikrinimo, jokių žinių, jokio vertimo, jokio redagavimo, jokio skaitymo. NIEKO. Tad baisoka pagalvoti, kas bus, kai artės darbe Kalėdų metas?.. :( O bet visgi tačiau... :) Geriau jau taip, negu visai be mylimo darbo! :) Arba be Kalėdų... :P Vis tik yra vienas reiškinys, kuris puikiai susivartoja prieš mano patalus kartu su raminančia čiobrelių/ramunėlių/mėtų/melisų/pušies pumpurų arbata. :) Tai - Gus Gus. :) Tai - ne maisto pavadinimas tikrai (tačiau mano bendradarbis juos linksmai vadina Kus Kus :D) ir ne holivudinės Pelenės mylimas storuliukas peliukas. :) Kadangi ši elektroninės muzikos grupė yra made in Iceland, tad asmeniškai man nė kiek nenuostabu, kad muzika tokia gera. :D Matote, beveik visais muzikos atvejais nuoroda "pagaminta Islandijoje" man - neginčytinas kokybės, originalumo, įdomumo garantas. :) Na, juk visi turim savų aksiomų. ;)

Beje, Gus Gus yra koncertavę ir Lietuvoje.

Kas nežinote - sužinokite, kas jau žinote - prisiminkite dar kartą. :P Gus Gus Live. 


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...