Nejaukus kalendorius



Net aš tokio kalendoriaus savo namuose nesikabinčiau. :) Nors ir gražiai nufotografuota, tačiau liūdnai.  Išryškinamas žiaurumas. Ir taip sunku bei skaudu gyventi šiam baisiam, nors ir mistiškai žaviam pasauly, tad nuolatinį skausmą matyti prieš savo akis nenorėčiau. O dalinuos juo tik todėl, kad man patinka idėja atkreipti dėmesį į skriaudžiamus gyvūnus. Gal. Gal nors vienas iš būrio susimąstys: "Ne, negali būti. Tai tikrai vyksta?.. Siaubas. Aš be žodžių". Ir kažkoks mažas empatiškumo lūžis įvyks to žmogaus sąmonėje. Man tikrai kažkas makaulėj (o gal labiau vidinėj širdies kišenėj?) spragtelėjo.
O ir Julio Ortega už gyvūnų teises pasisaaako. :)

http://animalempathyproject.com/


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...