Muzika ir vegetarizmas :)

Rimtai planuoju šitai papasakoti savo mamai. :) Ir dar nuotrauką parodyti. :)

Vieną gražią, bet šaltą žiemos savaitgalio dieną, teko garbė sušilti vidumi Musical Museum Brentforde (rajonėlis Londono Vakaruose). Muziejus mane užbūrė! Vienas geriausių mano kada nors lankytų! Jie netgi tokią muzikos mašiną, Wurlitzerį, turi! :) Pastatas iš išorės apgaulingas, nepatikėtum, kad jis viduje toks didis! :) O jau ten savanoriaujantys žmonės!.. Pasaka!.. Taigi, turėjau neišpasakytos garbės susipažinti su 83-jų Muzikinio Muziejaus gidu - Roy. Jis taip užbūrė, užhipnotizavo savo pasakojimais, jog net pamiršome padaryti nuotraukų ir tų muzikos prietaisų, kurie šiaip jau retai aptinkami kituose muziejuose. Muziejui ir jo aptarnaujančiam personalui - 10/10. Čia, jei ketinsite apsilankyti, daugiau informacijos, kurios iškart ir tiesiogiai google'as nerodo. Bet esmė šio mano įrašo kiek kita. :) Roy, pasirodo, jau daugybę metų yra vegetaras. "Štai toks buvau, kai nusprendžiau juo tapti", - rodydamas ranka vos ne į kelių lygį pasakė Roy. Žadėjo prie šios temos grįžti, bet kažkaip... tai pasimiršo, nes istorijų, kuriomis apipinti muzikos prietaisai, ir taip išties daug. Tad, jei anglas, kurio geografinė aplinka nepritaikyta būti tik žoliaėdžiu, gali nugyveti sveiką, kokybišką amželį ir dar turėti tiek energijos būdamas daugybę metų vegetaru, vadinasi, MAMYTE, galiu ir aš. :) Juk ir dietologas man sudarė meniu, juk tyrimus daraus, juk nuolat su savo žaviuoju dietologu konsultuojuos. :) Nesinori man tos mėsos nors tu ką. Ir juk puikiai žinai, kad niekad per daug nekaifuodavau ją valgydama. Ir nors susilaukiu gausybės 'gero linkinčių' grasinimų, kad mėsos trūkumą savo sveikatos atžvilgiu pajusiu po kažkiek laiko, noriu visiems tiems gera linkintiems pasakyti, kad visi nuo vieno ar kito mirsime. Ir, greičiausiai, ligoti. :)  I'LL BE OKAY!!! SO ARE YOU!!! WE'LL BE OKAY!!! I PROMISE!!! ;) ŽIRNIAI ANT ŽEMĖS!!! PEAS ON EARTH!!! :)



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...