Tikras 'Stebuklo' stebuklas



Tikrai manau, kad jau girdėjote apie tokį reiškinį kaip R. J. Palacio knygą 'Wonder' (lietuviškai - 'Stebuklas', "Alma Littera", 2014, vertė Zita Marienė). Reiškinys!, žinokit. Su šauktuku. Viena geriausių kada nors mano skaitytų knygų! Ši knyga kaip ir tikri, ilgaamžiai bendražygiai draugai - viena iš tokių retų, bet labai labai branginamų stebuklų.

Po šios knygos skaitantis pasaulis pasipuošė šūkiu: CHOOSE KIND. 

Šiaip esu prisižymėjus milijoną citatų - beveik visi puslapių kampai užlankstyti. :D Bet kaip galima išskirti tik kažką? Visa knyga - geniali. Neperdedu. Aš visai rimtai. Rimtų rimčiausiai! Kokios mintys! Kokie klodai pasileisti džiugesio, palengvėjimo, dėkingumo - ypač dėkingumo - ašaraom! :) Gerai atsimenu mane raudoti privertusių puslapių numeriukus. :D (300 - 301.) Bet tikrai būta ir daugiau mano ašaromis aplaistytų teksto vietų. :P Tačiau būtinai noriu pabrėžti, kad man gera knyga ne tik ta, kuri Petrauskaitę priverčia nosim šnirpčiot, ne! Gera knyga gali būti ir ta, kuri duoda pilvui gerą presą, arba bent jau - mankštelę nuo juoko. :) Arba mankštelę smegenim. :) Bet 'Wonder'... 'Wonder' yra viskas viename. 'Wonder' gali būti ta knyga, kuri keičia gyvenimus. Ir už šį stebuklą aš dėkinga visom literatūros mūzom, dievam ir deivėm, gerosiom dvasiom, Aukšiausiajam, Visatai ir, žinoma, pačiai R. J. Palacio. :)

"<...> THE FACE OF GOD IN HUMAN FORM..."

Tikrai. IMKIT IR SKAITYKIT. Nenusivilsit.

YOU CAN'T BLEND IN WHEN YOU WERE BORN TO STAND OUT. 







Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...