(b)OO(b)PS!

Žinot, būna tokių dienų, kai visą dieną išbendravusi anglų kalba, anglų kalboje ir pasilieki... :) Pareini namo, žiūri kokią linksmą nesąmonę per youtube ar BBC žinias ir komentuoji. Angliškai. O komentuoti - bet kokia kalba - didžiam kitų susierzinimui aš mėgstu. :P

Taigi. Pirmosios pošventinės dienos darbe. Tvarkau direktoriaus archyvą. 25 metai popieriuje! Lietuva dar net nebuvo atgavusi nepriklausomybės!!! Taigi. Tvarkau. Rūšiuoju, datuoju, atidedu, daugumą popierių nešu sushredint. Popierius per tiek metų sukaupė padorų sluoksnį dulkių, o aš vis dar pagauta švenčių dvasios, dėviu savo rožinį su baltom snaigėm kalėdinį megztinį. Mano visas veidas ir visa apranga gražiai nusėdę suodžių sluoksniu... :) Buvau tikras deimančiukas tarp ofiso sienų! :D Prieš išeinant namo, užsuku į tualetą nusipurtyti visko, kas nereikalinga. Spoksau į veidrodį ir negaliu patikėti, kad iš jo atgal į mane žvelgianti žmogysta - ta pati aš! Minkau savo patinusius, pajuodusius paakius, valausi kaktą ir kalbuosi su Rimučiuku: 'Oh my dear... Look at you! Just look at yourself!' Trinu kaktą, skruostą: 'Oh my dear... dear-o-me...' Ir tada pamatau savo krūtinės sritį... "Look at my boobs! Look at them!' - stebiuosi šokiruotu balsu, tempdama dviejose vietose itin pajuodusį megztinį žemyn. Ir staiga, bet labai labaiii atsargiai pasigirsta nuleidžiamo vandens garsas... Atšoku nuo veidrodžio, tūkstantis minčių prasisuka mano varganoje galvelėje, mažų mažiausiai, kad kabinoje buvusi moteris pagalvos, jog aš - keistuolė. Sparčiu žingsniu palieku damų poilsio kambarį, idant išvengčiau susidūrimo su moterimi, kuri yra mano artėjančios senatvės marazmų liudininkė. Ir kurią, garantuotai, aš pažįstu.

Vienintelė viltis, iki šiol rusenanti many, jog manęs ta moteris neatpažino. Kažkaip nesmagu būtų žiūrėti viena kitai į akis. :P

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...