Neavantiūriškas, neintriguojantis, bet mano :)


Išganingasis savaitgalis!!! :) Tarsi pažadas kažko naujo, kažko spalvingo, kažko labai labai avantiūriškai intriguojančio!.. :) Aš nieko prieš savaitgalį dirbti būčiau, žinokit... :) O dabar... Suk galvelę, kur dėsies visas dvi ilgas iiiiiiilgas dienas... :) Nors turiu šiokį tokį planą: pvz., šįvakar norėčiau nuvykti kur nors pakelti puodelaitį kavos už gyvenimą :). Ir visą kelią iki tikslo man tikrai galvoj skambės Mylene Farmer "Sans Contrefacon", nes vienaip ar kitaip vis tiek visą dieną ta daina birbia kaip koks neišjungiamas radijas galvoj (va, ir mano pasąmonė planuoja! :D). Gal ir nebus šis mano savaitgalis avantiūriškai intriguojantis, kažką naujo pasiūlantis, bet galiu būti rami, kad savaitgalį, ramų, melancholišką, truputėlį ilgų, tikrai turėsiu. :) Reikia, reikia, vaikai, džiaugtis tuo, ką turi, nes juk kada nors bus taip, kad neturėsi. :) Pavyzdžiui, teks atidirbti už kokią nors dieną iš ilgojo šventinio savaitgalio :D.

Tad sveikinu su įprastiniu ir tuo pačiu dar vienu nauju savaitgaliu, kuris yra visas visiškai Jūsų!!! :)

Linksmasis, viskam pasiruošęs katinas iš funmunch.com :)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...