Laukti ar nelaukti - štai kur klausimas... :)


Nežinau... Lyg ir nejaučiu artėjančio rudens... Gal dėl to, kad čia Anglja ir šermukšnių sirpimas bei lapkritys prasidėjo dar liepos vidury? Gal dėl to, kad mano visi mokslai užsibaigę ir dabar tesu tik eilinė darbuotoja, be studentiško 'spirgo' gyvenime? :) Et, pati sau nuobodi... :) Skaitau savo draugų ir šiaip pažįstamų blogus, visi kažkaip reaguoja į rudenį: tai nostalgiškai, tai šiurpiai, tai liūdnai, tai aprauda vasarą :). Nenorėjau aš niekaip į tai reaguoti, nes, kaip jau minėjau, ateinančio rudens nejaučiu... Tiksliau, nejaučiau. Šiandien vienas bendradarbis pasakė, kad išvyksta į savo gimtąją šalį tęsti mokslų (atvykęs jis buvo tik vasaros praktikai), visą kolektyvą supažindino su jo 'pakaitalu' :) - žavia mergina, kuri bus žymiai ŽYMIAI griežtesnė už jį :) ir tada mane toks... sunkiai įvardijamas jausmas apėmė. Baigiasi. Baigiasi vasara. Ateis ruduo-liūdesys? Ar ateis ruduo-ryškios gyvenimo spalvos? :) Ar ir vėl bus viskas tipiška? Norėsis gaminti ką nors iš grybų, bandyti ieškotis guminių botų, kovoti su ilgesiu kažkam ir fotografuoti nukritusius lapus ir žiemai užsiveriančias rožes?

Man ruduo, pasirodo, prasideda nuo žmogaus. Kaip ir visi kiti metų laikai, greičiausiai... :P

Komentarai

  1. Nu žinai, patiko man tavo ruduo, gražu :) Bet man visgi jis prasideda nuo lietaus ir rūko, ot :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. l.gražus tekstas :). Aš tai rudenį pajutau su atkeliavusia sloga :D na ir nenutrūkstančiu lietum :), tačiau kol kas dar nejaučiu ilgesio, slogesio ir kitų neigiamų emocijų :). Tai, kad nebliko "studentiško 'spirgo'" (super išsireiškimas!!!), jaučias, keista, va dabar universitete kaip tik sėdžiu prie interneto ir keista, kad dabar aš čia svečias, tačiau savotiškai malonu pagaliau čia neskubant vaikščioti ir dairytis kaip turistui ;).

    AtsakytiPanaikinti
  3. O mane dabar po truputį kai kurie žmonės vėl pradėjo kurstyti grįžti į mokslus... Na, aš per daug ir nesispyriočiau, o lyg ir žinau, ką norėčiau studijuoti, bet vat... Lietuvoje. :D O kolei kas neplanuoju į Tėvynę grįžti. Ačiū abiem mano mergaitėm už pagyras mano tekstui. :) O Anglijoj saulė šviečia :P - nesijaučia rudens nė kvapo (tfu tfu tfu - kuo ilgiau) :D.
    Mieloji Jovita, sveikinu Tave nutūps ant filologyno laktos!!! Tegyvuoja Donelaitis, Būga ir visa jų 'chebra'!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ahaha, ačiū ačiū :D Žinok, dar nenutūpiau, filfake remontas ir konferencija, trūksta auditorijų, tai ta proga paskaitos prasideda tik kitą savaitę ;(

    AtsakytiPanaikinti
  5. o aš būsiu negerietė ir pasidžiaugsiu kad man vien dėl to kad mokslai jau senokai pabaigti ruduo nebe toks jau ir niūrus atrodo kaip anksčiau būdavo... tik gaila kad po šitokios nuostabios vasaros ateina šaltokoki orai :( ir kad gamta nors ir graži, bet nebe tokia draugiška nei kad šilumai lepinant, vat dėl ko liūdna... na ir dar kad dėl visos savaitės kraustynių nebepalydėjom vasaros kaip pridera, tik su mėgiamiausiais ledais paskutinę vasaros valandą žvelgiant į Gedimino pilį, taip atsisveikinant labiau su nuolatiniu buvimu centre, nei kad su vasara :) aij dar tiesa paskutiniausiomis vasaros minutėmis įbrukę katiniuką į jo tašę kaip paskutinį, bet patį svarbiausią turtą pervežėm į naują vietą :) vat ir vasaros palydėtuvės :) ir mes kaip ir tu dar rudens matyt nepajautėm :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. man ši tavo nuotrauka nuostabi :) bet jau matyt facebooke sakiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ačiū Sigiotei mano mergiotei už komplimentą towards nuotrauka. :D Kaip Kaštonas jaučiasi naujoj vietoj?

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...