Vėlyvos nakties ankstyvų rytą :)


Tai, kas dabar pūpso prieš jūsų akis, kūriau porą naktų :D. Labai paprastai, tiesą sakant. Aptikau šitą imidžo keitimo funkciją www.delfi.lt skiltyje 'Gyvenimas' (išsamiau čia). Deja, vyrija nelabai šioje imidžinėje ką nors sau pritaikys (na, nebent gražesnius auskarus norėtų pasimatuoti :D). Taip pat man nuolat strigo skruostų ryškalai ir kepurių matavimasis. Užtat koks neišpasakomas malonumas mėruotis akinius ir vis naujas šukuosenas!.. :P Šukuosenas - todėl, kad ar taip ar taip NORIU KIRPČIŲ ir čia tiesiog patvirtinimas, kad man jie tinka :P, o akinius - nes realybėje akinius nuo saulės man ypačiai sunku išsirinkt. Gal, sakau, dėl to, kad mano nosis nuolat pabalnota kitais akiniais? :D Tad štai jūsų teismui "darbo" rezultatai :D. Per daug rimtai į tai nežiūrėkite. :) Žinau, kad va tokių imidžinių programų yra pilnas interneto pasaulis, bet aš pirmąkart su tuo žaidžiau, nes kaip tik ant darbastalio po ranka turėjau apygerę nuotrauką. :D

Trigrašis Po Rašto. Man žavinga ta žilų plaukų šukuosena. :) Netokia ir baisi ta senatvė būtų. :P

Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...