Belaukiant MAN Booker prize nugalėtojo



Dar nesu nusivylusi knygomis iš MAN Booker Prize trumpojo sąrašo. Na, daugiau ar mažiau, tačiau patikdavo visos knygos. :)

Taigi, nuostabiosios ir žaviosios, tiesiog FANTASTIŠKOS Knygų Žiurkės įdėjo nuorodą, su įrašytais rašytojų, kurie įtraukti į trumpąjį Booker sąrašą, interviu. Oi, malonumas jų klausytis! :) O jei dar kalba su tuo posh anglišku akcentėliu!.. Oi! Įpilkite man į porcelianinį, rožėmis apipintą puodelį dar šiek tiek juodosios arbatos, nepamirškite padėti po porcelianiniu, rožėmis apipintu puodeliu lėkštutės ir gal dar įduokite man į mano pirštinėm apmautas rankeles keksiuką ar sausainiuką bei pridenkite mano baltą odą skėtuku!.. :D Man ypač imponuoja rašytojai, kurių anglų kalba nėra gimtoji, o jie va ima ir parašo kokį nors šedevrėlį laisva, skambia, sodria anglų kalba. :) Nusiimu kepurę prieš tokius. :)

Dar vienas Oi! Oi, jau planuoju įsigyti Willo Selfo Umbrellą :). Ir gal dar Jeet Thayil Narcopolį. U! U! Ir visas moteris rašytojas iš shortlisto paskaityti visai norėčiau. :) Tai taip išeina, kad, kaip ir pernai metais, norėčiau perskaityti praktiškai VISKĄ. :D



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...