Svečiuose - Rimvydas Stankevičius

Van Gogh. Starry Night


Svečiuose - perkeltine prasme. :) Ruduo, kaip sakė poetė Erika Drungytė, derlingiausias metas poetams. :) Manau, derlingiausias ir tiems, kas poeziją mėgsta/myli/vertina. Šaltesniuoju metų laiku vis dažniau atsisukama į knygą. Į poezijos knygą - taip pat. Vien "Poetinis Druskininkų Ruduo" kokį užtaisą visuotiniam domėjimuisi poezija turi! :) Žodžiu, aš vėl, gal jau pastebėjote, gyva poezija. :D Prisiminiau šįvakar Rimvydą Stankevičių. Patinka man jisai. Na, jo kūryba. :) Neveltui, žinokit, poetas paskelbtas "Poezijos pavasario" laureatu 2009 m. :) Stankevičiaus poezija man susižavėjimą dovanoja kiekvienąkart, kai perskaitau, rodos, 'sunkų' eilėraštį. Eilėraštį ne apie kokias gėlytės ir saulytes, o tos perskaitytos eilės taip lengvai pereina kūnu ir širdies dūžiais - nuostabu! :) Tarsi vėsi rasa žvarboką rytą per nuogas kojas ir rankas brūkšteli. Kas netingėsit, pora interviu su pačiu menininku, kas tingėsit, tiesiog perskaitykit šitai :):

apology

Žvaigždes juodai užtapiau
Atleisk
Negalėjau užmigti
Eiti ir klupti ir eiti tavęs pasitikti
Ten kur toli kur skaudžiau ir tikriau
Aš nepabūgau aš tik nutilau arba tarkim miriau
Ir patikėk netgi šitai ir šitai galėtų turėtų užsnigti

("Randas": Eilėraščiai, LRS leidykla, 2002)



Charming, i'n' it? ;)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...