Atsakomybė dėl dovanos



Negaliu nepasidalinti. Ir vėl aš su tom savo globaliom socialinėm, aktyvistinėm mintim. :D Bet negaliu kitaip. Tikiu, kad žmonės, skaitantys mano neblogą blogą yra sąmoningi ir atsakingi :), bet dalinuos šituo, nes džiaugiuos, kad ir Lietuvoje pradėta visus dundukus bandyti sąmoninti (ar pavyks - kitas klausimas). :) UK prieš didžiąsias metų šventes ypač išpopuliarėja užrašai, kurie klijuojami ant automobilių langų, arba dedamos lentelės su užrašais: "Dog/cat/pet is for Life not just for Christmas." (liet. Šuo/katinas/gyvūnas yra gyvenimui, net tik Kalėdoms".)

P. S. Taip pat jaučiuos ir dėl dovanojamų augalų. Neseniai buvo toks nutikimas, kad aukšta užaugusi, daugiau nei dviejų metrų gėlė, vasaros saulės lepinama lauke, kur ją ir pastatė savininkai, buvo išnešta į lauką prieš didžiąsias pirmąsias šalnas. Kad nušaltų. Nes jos ūgiui name neliko vietos. O išmesti dar visą gražią ir žalią nekaip atrodytų... Taigi, gėlė nušaldyta. Mirus. Man tai - visiškas atsakomybės nebuvimas. Augalas juk irgi nekaltas, kad tokio dydžio užaugo?! Kaip ir gyvūnai nekalti, kad jie kažkam atsibosta. Ir tikrai pykdavau ir dabar pykstu, kai kas padovanoja man vazoninę gėlę, o aš jos pastatyti neturiu kur! Arba neturiu tinkamų sąlygų. Vargas ir augalui, ir man.


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...