Dėmesys

Šiandien gavau šaukimą į paštą. :) Pašte manęs laukė siuntinėlis iš Lietuvos ir Kairo. :) Na, bet viskas nuo pradžių. Draugė Jovita ir josios brangenybė (:)) - vyras Donatas - atsiuntė man atvirutę su muzikuojančiais angelais - čielais trim! Gausybę atvirutėje parašytų rimuotų žodžių - ačiū, malonu, kad dar bent kažkas mane laiko kūrybinga asmenybe :D - ir užrašų knygutę, paauksintais puslapiais, kurią Donatas nupirko centriniame Kairo turguje, kuriame lankėsi stažuotės metu. :D (Do? Tikrai?.. Stažuotė turguje?.. :P :D) Aš be galo dėkinga už dovaną, Jovita ir Donatai, tikrai A-ČIŪ. :) Bučkis!
Šis siuntinukas išprovokavo - gerąja prasme - prisiminti visus kada nors gautus siuntinukus. Ir kai pagalvoju... Aš esu nepaprastai laiminga, kad mane supa tokie įdomūs žmonės! Pavyzdžiui, draugė Olia iš savo Teatro gatvės atsiuntė man raugintų agurkų. :) Paštu! :D "Džiugo" sūrio, spalvotų čiulpinukų ir fasuotų raugintų agurkų. :) Be didelės laimės, kurią patyriau gavusi tokį neįprastą ryšulėlį, kelias dienas vaikščiojau apimta džiugios nuostabos. :) 10 už idėją! :) Ir už namūdines mintis apie vaiką, kuris gal toj UK neturi raugintų agurkų ir lietuviško sūrio. :)
Šokoladas su burbuliukais. :) Ryžių imbieriniais burbuliukais. Tokius šokoladus gamina "Vilniaus pergalė". Šokoladas pas mane atkeliavo žiemą, prieš šventes, tad nuteikė ypač šventiškai. Ir Vilniaus senamiesčio atvirutė. Tapyta. Bet kaip viskas vilnietiška! :) Šokoladas buvo JĖGA! :) Turbūt nuo šiol tik tokio šokolado prieš Kalėdas ir norėsiu :D. Visa tai atsiuntė mano krikšto dukrytės mama Joana. Dėkoju Jums, Joana. :) Jūs ne tik skanumyną man atsiuntėt, bet ir palaikymą, šviesias mintis, prisiminimus apie Stulginskio bei Smetonos gatvių butus, džiazo aurą ir visą Vilniaus dvasią.
Stiego Larsono "Mergina, kuri užkliudė širšių lizdą". Nuo mano brangiosios Monikos. :) Dabar turiu visą trilogiją lietuviškai. :)
Bruno Ferrero "Kartais užtenka vieno saulės spindulio". Nuo Eglės. Kuri dabar gyvena Bostone, USA. Aš ką tik buvau atvykusi į Angliją, kovojau su kultūriniu šoku, vyko skaudi adaptacija, išgyvenau visa ko trūkumą, tad, lyg nujausdama mano pasimetimą ir tylias maldas greičiau grįžti į Lietuvą, buvusi "Tapati" bendradarbė Eglė atsiuntė man B. Ferrero mintis. Labai labai padėjo. Nebandau būti maloni ir perdėtai maivytis - man ši knygutė iš tiesų buvo reikalinga.
Vienas "Kino" numeris nuo draugės Rūtos. :) Nes "šiaip"... :) Nes buvo pirmo magistrinio kurso ruduo ir kai kam pritrūko "Rimučiuko". Kad ir nueiti į visus gerus filmus, kurių buvo pasiilgta per vasaros atostogas. :)

Ačiū Jums visiems. Labai atsiprašau, jei ko nepaminėjau. Žinokit, kad ir visos Jūsų visų atsiunčiamos man atvirutės yra sentimentaliai saugomos pintame krepšyje ir jų niekad neketinama atsikratyti. :) Ačiū Jums visiems už visą man parodytą ir vis dar rodomą dėmesį. Už kelias minutes ar valandas, skirtas tiktai man. Už tai, kad vis dar, kartas nuo karto galiu su Jumis žiūrėti filmus, klausytis muzikos, dalyvauti parodose, valgyti prie vieno stalo ar pasivaikščioti po Vilniaus senamiestį arba Kairo centrinį turgų. :)

Kartais tiesiog galvoju, kad esu nepaprastai palaiminta, nes sulaukiu tokio šilto dėmesio iš tokių nepaprastų žmonių. Tad dar sykelį - AČIŪ. 






Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...