Kai kas iš mano mėgstamiausių III

O žinot, ką dabar klausau kaip tik šiuo metu, kai bandau kai ką papostint? Aišku nežinot, nes iš kur gi Jum žinoti? :D Nina Simone 'My Baby Just Cares For Me'. O jau klipas klipas!.. :) Su katinais! :) Myliu tą visą zoosodą. :D O papostint ketinu tai, kas atspindi mano požiūrį (aišku, savaime suprantama :)), su kuo aš sutinku, kas mane pralinksmina (-o). Gal ir Jūs ką įdomaus šitam marmalyne atrasit? :)


Poe ir Queenų miksas. :)

Tiesiog būtų genialu. Tiesiog. :)

Nagas atpurtantis. :/ Bet žiedelis - 10/10 :)


Genialu. Tiesiog genialu. :) Ir knyga NEREALI! :)


Gražaus Jums vakaro. Kartu su Nina einu sportuot. :P





Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...