Muziejinė naujovė

Šeštadienį buvau visai netoli Portobelo turgaus. :) Deja, nebuvau į jį užsukusi (na, kirtau kampą, kai visi prekeiviai jau savo gėrybes krovėsi į dėžes, tad to "kampo kirtimo" apsilankymu turguje nelaikau :P), vienintelis ryšys su tos dienos Portobelo turgumi man buvo pub'e sutikta dviejų mėnesių pūkuota pilka katytė Lilly su rožiniu pavadėliu, prie kurio buvo pritvirtintas skambaliukas, ir jos šeimininkė - mergina, dėvinti korsetą ir ilgą sijoną, kuri su tokia "uniforma" žymiajame turguje pardavinėja sendaikčius. O aš šeštadienį apsilankiau Brands, Packaging and Advertising Museum. Aš tikrai šį muziejų rekomenduočiau visiem savo draugam, tikrai vienas įdomesnių Londone. Analogiško dar niekur kitur Europoje neteko aplankyti. Pati buvau maloniai nustebinta supratusi (nes kartais tiesiog žinai, bet realiai, "iki kaulo" nesupranti), kiek daug per masinę gamybą, jos reklamą ir pakavimą galima pasakyti apie patį laikmetį. Muziejų galima apeiti per maždaug valandą - priklausomai, kiek kam kas įdomu. :) Aš užtrukau dvi su pusę valandos, nes skaičiau absoliučiai viską. :) O dar neretai ir parymodavau prie kokio nors reiškinio, bandydama viską susidėlioti į savo "stalčiukus" ir kaip nors įrašyti į savo atminties pasaulio istoriją. :) Paprastai išeinant vengiu muziejaus parduotuvės, nes, pažinodama save, žinau, jog tikrai ką nors nusipirksiu - paprastai tai būna atvirutės, o kadangi atvirutės pardavinėjamos su visokiomis akcijomis kaip "Pirk 12 atviručių, mokėk tik 5 svarus", aš tomis akcijomis ir neatsakingai (savo atžvilgiu) pasinaudoju, nors iš tų 12 atviručių man gal tik kokios 3 patinka, šįkart specialiai užsukau į parduotuvėlę, nes muziejuje fotografuoti dėl autorinių teisių galimo pažeidimo negalima. Norėjau atrasti nors kokį nors gaminį su ėriuko plakatu, ant kurio jau 1923 m. buvo užrašyta: "Stop animal cruelty!" Deja, jokio atributo su tuo neradau. :( Bet nusipirkau atviručių. Šįkart ne dvylika. :D Puodelį su užrašu: 'My God! I'm such a bloody blond sometimes!' ir kulinarinių receptų knyglelę 'War-Time Cookery to save fuel and food value'. :) Knygelė 'Issued in the National Food Campaign Exhibition, 1940'. Receptų knygutė sudomino savo kone identišku 1940 m. apipavidalinimu. Laisvai būtų galima apsirikt, jei ne brūkšninis kodas paskutiniame knygos viršelyje. Žinoma, siekta autentiškumo, tarsi knygelė būtų atrasta kur nors palėpėje pas močiutę, tik neapsitrynusiais kampais. :) Prie nugarėlės, iš abiejų pusių, yra specialus, tarsi daug kartų prie puodų vartytos minkštų viršelių receptų knygos sendinimas (a la čiut reibaluotas :)) ir netgi randame parudinimą ('a special rusting', kaip pasakė suvenyrų parduotuvės savanorė), kuris paprastai atsiranda per ilgą laiką nuo rūdijančių sąvaržėlių! Pirmąkart tokį "moną" išvydau. :) Puiki mintis! Puikus sužaidimas su potencialaus pirkėjo bendrųjų sentimentų nostalgija. :) 

Persiprašau už foto kokybę - knygelė man pozavo vakare prie dirbtinės šviesos. :)






Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...