My many artifacts, the list goes on... :)



Rytoj einu su bendradarbėm lietuvėm atšvęsti/paminėti (kažkuri liaudies dalis tai vadina 'aplaistymu' :D) savo pirmojo Anglijoje įgyto diplomo. :) Ir kramsnodama šį gana vienišą ir liūdną vakarą ananasais nusagstytą picą pagalvojau, kad yra didelis didelis BULLSHITAS (tvarkingiau atrodo trumpinamas tiesiog į 'bulls'), kas sako, kad 'darbas - tai TIK darbas', kad 'work is just money. It's all for money'. Nesąmonės! Kiek tada individas turėtų būti nelaimingas, jei eitų į darbą sukąstais dantim ir dirbdamas VIEN dėl pinigų?.. Aš praskleidžiau savo atminties skraistę ir turiu su džiugesiu ir nemenka nuostaba konstatuoti, jog per ketverius metus, praleistus dabartiniam darbe, aš gyvenau labai pilna šio žodžio prasme. :) Mano darbo bendruomenė kartu dalinosi gandais, liūdesiu, džiugesiu, orumu. Mano bendruomenė, kai reikėdavo, pastovėdavo už kai kuriuos bendradarbius. Mano bendruomenė tuokėsi, gimdė vaikus, slaugė bei laidojo tėvus. Mano bendruomenė dalinosi ašaromis, palaikančiais rankų paspaudimais, drąsinančiais apkabinimais, skyrybomis, audringais romanais, namų pardavimais, sugedusių automobilių istorijomis, atostogų akimirkomis, užfiksuotomis nuotraukose. Mano bendruomenė rašė atvirukus, šventė sužadėtuves, užsakinėjo iš Collino vaniuko sumušinius ir subus, kartu šoko Christmas party. Mano bendruomenė yra mano darbas. Mano darbo nebūtų tokio malonaus, jei ne mano darbo bendruomenė. Mes - kaip vaikai. Pakvailiojantys, nusišnekantys, kartais labai bijantys pasirodyti klystantys. Dar labiau bijodami tapti nereikalingais. Nemylimais.

Ir kas mane pataiso, jog svarbiausia pasauly ne meilė, kai kalba sukasi apie darbą, nes meilė - tik moteriai/vyrui, o darbas - tai tik pinigai, aš ne tik nedraugiškai noriu bakstelt jai ar jam žandan, bet ir pasakyti: "palauk palauk... Kai dėl meilės trūkumo neteksi darbo ir tavo ta tikroji gyvenimo meilė kaip tik parodys ragus dėl pinigų trūkumo šeimoje..." :D Lazda turi du galus. :D

Mano darbas susideda iš bendruomenės. Ne tik lietuvių. Mes - multikultūriai. :) Kasdien aš mokaus kantrybės, tolerancijos skirtingų kultūrų lobynų ir tuo pačiu keistenybių. Skirtingų kalbų. Kad ir tik šiek tiek, bet vis tiek šį tą. :P

Per tuos ketverius metus daug kas pasikeitė. Daug istorijų pergyventa. :) O tarp viso to ir aš kažkur kažkaip keičiaus bei padovanojau savo darbui, savo sandėlio sienom savo kelias emocionalias gyvenimo istorijas. :)

Darbas - ne tik pinigai. Darbas turėtų tapti meile. Kad niekad nereikėtų dirbti, o tik kaifuoti. ;)


Aš dėkinga gyvenimui, kad blokštelėjo mane už Lamanšo. Taip pat dėkinga darbui, kad išvis atsirado mano gyvenime. :)


https://www.youtube.com/watch?v=VHrLPs3_1Fs

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...