Aistros dėl Silvio :)


Pirštai šįkart klaviatūruos itališku ritmu. :) Patys suprantate: pavasaris, saulė, meilės, aistros, gėlių žiedai, Italija... :) Ir... mano kolegė Noemi. :D Ji - italė. Tokia... tipiška :D. Kai pietų pertraukos metu kalba sukosi apie pletkinius leidinius, tokius kaip 'the Sun', kalba įgavo pagreitį prabilus apie vyrus. :D Dar viskas greičiau pradėjo važiuoti, kai įsukom į kelią Vyrai-Politika. :D Mano šaltas šiaurietiškas beigi kuklus temperamentas nuolankiai tylėjo Noemi gestikuoliuojant ir tarškiant itališkai, kai net iš to susijaudinimo būdavo pamirštami angliški žodžiai. O jau bendradarbės balso diapazonas!.. Man tai tik galvą smėly laikyti įgrūdus! :D Nežinau iki šiol, ar Noemi gynė Italijos ministrą pirmininką dėl to, kad simpatizuoja jam kaip vyriškiui, ar dėl to, kad tikrai yra įsitikinusi, jog donas Silvio Berlusconi yra puikus Italijos politikas. Man paminėjus žodį "scandalous", Noemi net tabletę nuo spaudimo maktelėjo :D. Liko iškoneveikta visa pasaulio "geltonoji" spauda, buvo piktintasi žmonėmis, kurie seka tokią spaudą (:P... Sakau, man - slėpti galvą smėly :D), užduotas nelabai atsakomas klausimas "Kodėl žymių žmonių gyvenimas yra toks įdomus kai kuriems?" Pokalbio, tiksliau, labiau audringo monologo metu sužinojau, kad Berlusconi šaliai davė daug gero politiniu ir ekonominiu atžvilgiu, o tas skandaliukas su aštuoniolikmete jo politinio draugo dukterimi - tiesiog priešrinkiminė propaganda. Ypač patiko Noemi argumentas, kuris verstųsi maždaug taip: aš - italė, todėl žinau kaip yra iš tikrųjų. :D Šiaip teisingai pastebėta... Tada bandau itališkam buliui mojuoti 'betgi Berlusconi - bobšius!.." skepeta :). Lieku nenuvilta :D. Noemi sako, jog Silvio labai mylėjo pastarąją savo žmoną, todėl nelabai tikėtina, kad jis jai neištikimavo. Tiesiog jo moteris norėjo skyrybų jau seniai ir, pasinaudojusi Berlusconi nesmagia padėtim, pareikalavo skyrybų. Nors pati nuviliojo Silvio nuo pirmosios žmonos! (Niekšė!..) O jei medijos atstovai paklausia Italijos ministro pirmininko, ar jam patinka moterys, o šis atsako "taip", visai nerodo jo paleistuviškumo! Noemi sako: "Jei aš savo vyro paklausus išgirsčiau, kad jis nesidomi ir nesižavi kitomis moterimis, tuoj pat teiraučiausi: "Kodėl? Kas nutiko?" :D Natūralu, kad "straight men are interested in women and straight women in men" :). Tad turbūt... vivat la Berlusconi! :D
Ai, ta bella primavera!.. ;P

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...