''Todlerės'' ir jų tiaros



Kad nėr ką pasakyti... Aš šokiruota. Tikrai, žinokit! Retai kada mane kas ŠOKIRUOJA, bet vat toks bukumas mane paliko su atidarytu stalčiumi... Nėra tame NIEKO gero. Taip, esu ir būsiu labai kategoriška. Neprotingos mamos. O dukros užaugs labai LABAI sugadintomis. Ir išvis! Tokie konkursai - pedofilų svajonė! Nu atleiskit, bet tikrai taip! Dirbtinės blakstienos, nagai, DANTYS, netgi papai ir užpakalis! O dirbtinis įdegis ir kalnai kosmetikos - tai jau čia SAVAIME SUPRANTAMA!.. O mergaitės - tik vaikai!

Mestelkit žvilgsnį į TAI. Mažoji misė MaKenzie - išvis... Ar tikrai tokie vaikai egzistuoja??? Pasirodo, TAIP! :o

Komentarai

  1. Aš pritariu visom keturiom. Šlykštu iki negalėjimo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš iki šiol neatsistebiu tėvų motyvacija dukteris tempti į tokius konkursus: "mano mergaitei tai gerai, ji įgauna pasitikėjimo savimi", "jai tai visai patinka" ir panašiai. O dukrų psichika? Tonos kosmetikos jų plaukam, odai?.. Siaubas kažkoks. :(

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...