Kavos gėrimo ritualas


Turbūt nesumeluosiu pasakiusi, kad ne tiek prie pačios kavos, kiek prie kavos gėrimo ritualo mane pripratino brangi draugė Milginta, šiuo metu režisūros mokslus kremtanti Klaipėdoje. Dabar rytais mano kavos gėrimo ritualas mažai kuo primena ritualą, greičiau skubią būtinybę "pasikrauti", bet jei tik yra galimybė, ritualą mielai atnaujinu ir nuolat kartoju :). Kavos gėrimo ritualui reikia: jei ne aukštos kokybės kavos su nuosėdomis, tai bent jau pakenčiamos kokybės kavos su nuosėdomis - svarbiausia, kad ne ta 'trys viename' kava būtų, ir tada tik - gero kompanijono. Tai gali būti tyla ir vienatvė, bičiulis plepys ar pasaulis, kuris stebi tave, o tu jį. Galima į kompaniją pasikviesti gerą knygą (bet tikrai gerą - čia ne tas galimas vidutinės kavos atvejis!) arba literatūrinį laikraštį. Tinka ir "Literatūra ir menas".
Man kavos puodelis, o dažniausiai ir ne vienas, asocijuojasi su studijomis VU, su Rūta, Lina ir Milginta - draugėmis, su kuriomis lenkdavome kavą morge (rašau be kabučių ir kursyvo, nes ta kavinė, įsikūrusi universiteto patalpose, šventa ir labai reali humanitarams. :D) Nesakau, kad mano kavos gėrimo ritualas bus sutrikdytas, jei į jį įsijungs ir kiti, ne paminėtieji žmonės. Tiesiog konstatuoju, kad tas mano ritualas prasidėjo nuo Milgintos ir po to sparčiai paplito su kitomis draugėmis. :)
Rūta neseniai priminė Vilniaus senamiestį ir mūsų mėgstamą "Čili kavą", kur gana dažnai būdavome viešnios. Kad jūs žinotumėte, KIEK pilni ar jau tušti latte su cinamonu puodeliai girdėjo svarstymų, minčių ir diskusijų meilės, literatūros, teatro, kelionių bei kino temomis!!! :D Kiek visa griaunančių planų buvo sukurpta ir į kiek aukšto pilotažo klausimų (ne)atsakyta! :D
Kavos gėrimo ritualų yra visokių: ir profaniškų, ir profesionalių. :) Mano kavos gėrimo ritualas kažkas tarp profaniško ir profesionalaus, jei kalbėtume apie meilę ir draugystę, knygas ir literatūrą bendrai. Mano kavos gėrimo ritualas - tai ilgesys, svarstymas, troškimas, draugai, meilė, stebėjimas, muzika, kinas, knygos, teatras, ateiviškos ir realios filosofijos ir daug daug užburiančio aromato...

Komentarai

  1. Vauuuuuuu, nu super, kaip gražu, miela ir KVAPNU :) jei nebūtų beveik pusė 12 h, užsipilčiau puodelį kvapnios, sodriai tirštai tamsios kavosssss :).

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...