Iškrova


Garbės žodis!!! Aš kada nors, kaip dabar jaunimas (:P) sako, užsilenksiu prie kompo bepirkdama lėktuvo bilietus... Ir taip su technologijom nedraugauju, stresą kelia visokios nepažintos erdvės, o čia dar bilietus reikia pirkti! Priverstinė draugystė su technologijom ir nepažintom teritorijom - stresas du viename... Brrr... :(
Esu pavargus (bet laimingai :P), miego trūkumas atiminėja po truputėlį iš manęs grožį (:D), o aš va murksau nete, verčiuos visokias įlaipinimo sąlygas, bagažo registracijas, ieškau pigesnių kelių iki oro uostų, kolegė italė vis dar neatsigauna, kad jos šalies futbolo rinktinė čempionate liko antra - ir dar taip gėdingai :D. O aš, kaip gera bei suprantinga bendradarbė, palaikau jos liūdesį fb komunikacijos priemone... Mano kavos puodelis pasiekė dugną - visai degradavo ir nepaliko Rimučiukui nė lašo... Ryt laukia nauji iššūkiai darbe ir po darbo, manyje kaupiasi visa griaunanti įtampa ir save raminu tik tuo, kad: "Rima, ATSIGAUSI!!! Dar kol kas tvardykis!" :D Juk tik pora dienų iki atostogų... :) Ir galėsi tada ramia galva, atsipalaidavusi dirbti savo tikslų vedama nuotoliniu būdu, ir žiūrėk, gal geresnių rezultatų pasieksi? :P
Viskas! Metu visas tas bilietų paieškas, einu miegot. Ankstyvas rytas jau laukia už kampo su žadintuvu rankose. :) Viso, kolege, neliūdėk! Italų futbolas vis tiek žiauriai galingas!!! ;) Ir visiem kitiem - labos nakties. Mano lopšinė - šita. :) Gal kam patiks ir taip pat nuskambės kaip lopšinė. :)


Sleep tight, don't let the bugs bite. ;)



p.s. Pirmoji įrašo foto - mano asmeninio kompiuterio desktopo paveikslėlis. Su mano labai svajojamu ir kartais sapnuojamu miestu. :)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...