Beauty in a Breakdown

Baigėsi mano kvalifikacijos kėlimo teorija, imamės praktikos. Dievuli Dievulėliau... :D Na, kaip nors. Pavargau, žinokit. Reikia atostogų. Tik ne tų, kur "atleidžiam, Jus, panele, ir ilsėkitės, kad ir į visas keturias pasaulio puses, nes - viso gero - mums DZIN". :P Man, prašau, tokių atostogų, kad galėčiau kokią savaitėlę pagulėti Jamaikoje atsipūtus tarp žolės. :D (Sens Petrauskaitės bajeriuks. Suprask: dviprasmiškas (mirkt akyte)).

Štai ką ilsėdamasi skaitau. Labai apsidžiaugiau ir, ką čia slėpti, nustebau :), radusi ir lietuvišką vertimą. Negaliu su autoriumi dėl visų punktų nesutikti. Reikėtų, manau, darbdaviui šitą pakišti paskaityti kada nors... :D Nesiskundžiu, tiesiog manau, jog mano darbdavys šiuo metu priima vieną po kito krūūūvą neteisingų sprendimų. Kentės paprasti mirtingieji, t. y. mes, eiliniai darbuotojėliai. Na, bus kaip bus. O kažkaip vis tiek bus. Problema amžinai nesitęsia - arba mes ją įveikiam, arba ji mus :D. Ne aš tai išmąsčiau. :) Kardinolas Juozas Audrys Bačkis čia toks optimistas. :)

O daina netikėtai pasimaišė po mano ausimis, kad dar kartą palinguočiau galvelę: "Na, nėra tokių dalykų kaip atsitiktinumai." :) Sena, bet, regis, nepasenstanti. Frou Frou - Let Go.

Na, ir turbūt... Labanaktis. :) ;)


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...