Knygos iš Waterstones! :)

Seniai seniai... Labaiii SENIAI... Gavau dovanų kortelę, kviečiančią už tam tikrą sumą apsilankyti bet kuriame 'Waterstones' knygyne. :) Tuomet galvoj prasisuko gal tūkstantis variantų, kokių knygų norėčiau, po to truputis desperacijos atsliūkino, nes norėjau arba visko, arba nieko, arba NEŽINAU, KO NORIUUUUU :(! O po to panirau į darbus darbelius, užduotis užduotėles ir šiaip... sezoninį slogutį. :) Bet išaušo širdy pavasaris! :) O ir vienos užduotėlės baigėsi (liko tik užduotys :D), tad ir laiko nuvykti į 'Waterstones' stebuklingai atsirado. :) Ir! Esu nepaprastai patenkinta savo pasirinkimais! :) Dar kartą įsitikinau, kad mano pasirinkimai būna geriausi, kai atsigręžiu it saulėgrąža į saulę - į klasiką. :)

Taigi, mano plačios šypsenos priežastys:


Taip, gero man skaitymo. :) Poe knygutė - plyta. Bet tai bus labai brangi plyta, nekyla man abejonių. :) O Cummingsas keliauja su manimi tašėj jau visur. :) Nu!.. Nu!.. AKINAMAI NUOSTABU! :) Beje, Cummingsas šį rinkinį sudarė pats. 



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...