ColOmbia ar ColUmbia?



Vakar tokia diskusija skyriuj virė!.. Daugiausiai ugnies į visą tą viralą pylė, aišku, Petrauskaitė. :P Nes nu kaip čia dabar kažkas kitas teisus, o aš ne?! Nematyta negirdėta!!! Skandalas! Tai štai. Aš klydau. :) Savo tokį tarsi atsiprašymą išpirkinėjau šiandien sausainiais. :P Bet žinot ką? Niekas net nesuprato, ko aš taip vis dar kremtuos ir ko aš taip į mūsų aptarinėjamą temą gilinausi. :D O tema buvo tokia: KAIP ANGLŲ KALBA RAŠYTI KOLUMBIJĄ: COLOMBIA AR COLUMBIA? Šitiek laiko viskas buvo OK, bet ne! Vieną dieną Rima įžvelgė kažką neaiškaus su ta Kolumbija. :D Googlino mano žmonės, dokumentus su figūruojančios šalies vardu vartė, net konkrečiai atnešė man atlasą atvertę parodyt su Pietų Amerikos šalimis, bet Petrauskaitė, įtraukusi į didžią diskusiją netgi savo vertintoją (žr. ankstesnius įrašus ir ačiū jam, kad palaikė mano pusę :D), nepasidavė! Namie praleidau kokios pusantros valandos gilindamasi į Kolumbijos vardo klausimą. Jaučiuosi dabar specė. :D ColOmbia vis tik. :P (Darn that diplomacy! :D) Dabar žinau, kad geriu ColOmbian kavą (jei tokią kada geriu :P), nes ji yra iš šalies Kolumbijos, o ne ColUmbian kavą, nes ji neauginta Kanadoje ar Washington DC ir juo labiau ne Columbia studentų miestelyje. Ir tikrai abejoju, ar Columbia University tiek masiškai augintų kavos, kad ją net eksportuot galėtų... Taigi geriu ColOmbian kavą. :D O kad viskas dar gražiau užsisuktų, bičiulė vakar vakare savo fb profily įdėjo Paulig COLOMBIA kavos pakuotės nuotrauką. Kažkodėl mano kakta per daug nesusimąsčius susiraukė ir išsprūdo toks gyvenimo nuvargintos senolės atisdūsėjimas, nors tos kavos man niekas nei siūlė, nei tuo labiau neragino pasigilinti į šalies, iš kurios kavos pupelės atgabentos, vardo kilmę. :D Dalinuosi svetaine, kuri man sudėliojo taškus ant 'i' :). Ačiū Britannia žodynui, Collins žodynui, Free Online Dictionary, mano lietuvių - anglų kalbų žodynui ir visiems komentarus nurodytoje svetainėje palikusiems žmonėms. :) Tie žmonės man priminė apie tokį puikų dalyką kaip http://www.beedictionary.com/. Most common ERRORS in English Language. Ir jei labai labai LABAI giliai lįsime, tai, žinokit, aš vis tiek dalinai teisi! :D Na... Gramatiškai. :D

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...