Chroninis nuovargis

Gal ir ne... Gal tas 'chroninis nuovargis' per skambiai pasakyta... Bet paaiškinkit man, mielieji gerbiamieji 'Kompaso' skaitytojai, KAIP, po paraliais, KAIP įmanoma po atostogų pirmą darbo savaitę būti negyvai nusikalusia? Suprantu, naujas skyrius, šioks toks stresiuks, bet vis tiek man tai atrodo nelogiška. :( Vos namo iš po darbo parsliūkindavau - juodai jėgų trūkdavo. :( Amžinai neišsimieganti visą savaitę buvau. O kai miegodavau - miegas neramus. Kaimynai gydė visokiom priemonėm, ypač - liaudies medicina. :) Bet negelbėjo nieks! :( Kažkodėl net atostogos mane nelabai iš nuovargio išvadavo. Va, ir savaitgalį jėgų ir energijos neatgaunu. :( Darbų krūvos, o aš toookia miegūsta!.. Tokia... pusiau apatiška. :( O man tai neitin būdinga.

Padėkit! Help! Pomogyyyy mne! Pomogyyyy mne! :P Nes jei taip ir toliau - stogas nučiuoš. Ir mane kartu nusitemps su visu mano fiziniu kūnu. :(

Komentarai

  1. Katukai, suprantu, esu ta dalyka patyrusi, kai net sapnuodavosi jau darbas ir grizus namo noredavos tik guleti ir ziureti i viena taska. Siulyciau toki dalyka: isvaziuok kur nors visam savaitgaliui, geriausia i gamta, telefona pasiimk, bet siulau issijungti :). Tiesiog pasadaryk sau mini atosotogas ir tom dienom veik tik tai ko tada sirdelei noris. Pasiimk skaaniu ledu porcija, nueik i filma koki gera, pasivaiksciok. Turetu padeti. O jei noris paguleti, gulek, su dideliu puodu arbatos ir sokolado skanaus plytele tarkim :).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gundantys pasiūlymai, Rūta. :) Gal ir imsiuosi. :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...