Dar vasara! :)



Šiandien man vasariška nuotaika. :) Todėl jau n-tąjį kartą klausaus "Pop Ladies" dainos "Tai, kas geriausia" :D (ačiū "Tauragės radijui" už supažindinimą ir su leidėmis, ir su daina). Ir ką? Ir visai visai nieko! :P Norisi užsidėti motociklo šalmą ir leistis į margąjį plentą. :) 

But first!.. Kaip sako Kaukė to paties pavadinimo kino filme prieš išmaudamas pasižmonėti į Coco Bongo naktinį klubą :D. Užmečiau akį į Julijos Janus (Buvusi Žilėnienė) internetinę svetainę. Pažiūrėjau, biškutuką pavarvinau seilę, supratau, kad nelabai šios dizainerės siūlomos medžiagos, spalvos bei stilius man tinka, truputėlaitį užpavydėjau toms, kurioms visa tai tinka :P (koks grožis randamas lookbooke!) ir prisidėjau Julijos Janus internetinį dienoraštį prie savo stebimų bloggų :). Jame tokie fantastiški patiekalų receptai! Gražuolio Vilniaus yra. :) Ech... :) Ir, žinoma, visada į gražų rūbą malonu žiūrėti :).

Dar... Žiūrėjau  online vieną "Stiliaus" laidą, tiksliau, porą reportažų. Atsitiktinai pasileidau belen kokią - beveik kaip fono funkciją kambary - ir suklusau išgirdus Elijaus Keblerio vardą. Vilniuje, Gražinos Gum žaliavalgių kavinėj Raw 42 (ten man skaniausia raw duona, kokią tik esu kada valgius! O jau lietuviška "Baltoji" mišrainė su migdoliniu majonezu!.. Pirštelius apsilaižiau! :)), laukdama užsakymo paėmiau pavartyti vieną knygą. Tai buvo "Laumžirgio istorijos". Savotiška pop psichologija, tačiau kažkuo mane užkabino. Dar galvojau, kad pagoogle'inti reikės apie knygos autorių. Po to šitas darbas nusikėlė į tolimesnius mano planus :). Tad pažiūrėjau reportažą apie E. Keblerį - sutaupiau savo paieškų laiko :), bei pagalvojau, kad kažin ar man patinka tokie 'teisingi' žmonės. :D Aš pati daug kam labai 'teisinga' atrodau, bet, patikėkit mielieji! Yra 'teisingesnių' žmonių. :D Mane iš dalies žavi žmonės, kurie gali rašyti, kurie gali pateikti tam tikrus autoredukcijos modelius, sąmoningai patarti, jaustis tvirtai patarinėjimų sferoj. :) Tačiau tokie žmonės tuo pačiu gąsdina. Aš, pavyzdžiui, nemokėčiau patarti! Net siūlyt savo patirties dėl kokio nors dalyko ar reiškinio nemokėčiau! Beje, įtariu, kad net nenorėčiau to daryti. :) Man dabar tiesiog įdomu, kas, koks stimulas gyvenimo trenerius (angl. Life Coaches) skatina dalintis savo patirtimi, kuri neabejotinai būna pati teisingiausia. Bent jau jų ir gal jų aplinkos žmonių akimis. :) Iš kur, po galais, toks pasitikėjimas savimi? :) Klausimas atviras. Atsakymų variantai pageidaujami. :)


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...