Here Stands A Man



Įžanga prieš pagrindinį tekstą. :)

Žiūriu šitą (ir šiaip jau daugelį kitų peržiūrėjau :P) - vėl atsiminiau 'Come Dive With Me' serijas. Absoliučiai myliu šitas laidas. Visas. Gal dėl to dabar kaip niekad užsinorėjau orkaitėje pasidžiovinti daržovių: topinambų, burokų, morkų (turbūt), bulvių (normalių). Įkvėpimas vis tik šioks toks aplankė. :) Bet kol kas tik pasidžiaugsiu, jog nusipirkau iš China Towno jazminų arbatos. :D Šiandienai tų gurmaniškų kelionių ir užteks. :D Jazminų arbatos su tais mažais susuktais lapeliais, kurie, užplikius vandeniu, tiesiog fantastiškai išsiskleidžia - meditatyviai nuteikianti šventė akims. :) Jei tikėsime kine (tikiuosi) žolininke-pardavėja, jazminų lapelių arbata turi detoksikuojantį poveikį organizmui, tiesiog mirkstančiam priešais kompiuterio ekraną. :) Kaip tik man. :D Dar pasigirsiu (o kaip kitaip? Mano kuklumas, po mano nuostabios išvaizdos, superinio humoro, nepaprastai kilnios širdies, didžios dvasios ir išskirtinio proto galių, stovi antroje vietoje. :D :D :D Oi, negaliu... :D :D :D Minutės pertraukėlė - turiu biškutį ašaras nusibraukti :D).
Grįžau. :)
Taigi... Pasigirsiu tuom, o gal tiksliau būtų pasakyti - pasidžiaugsiu, jog šiandien pirmąkart ragavau biodinaminio baltojo vyno (2010 m.). Taip ir buvo meniu parašyta - byodinamic. Su Y - bYodinamic. Deja, pavadinimo neatsimenu. Ir, žinot ką? Labai patiko! Nežinau, ar dėl vyno rūšies, ar dėl išpilstymo metų, ar dėl to, kad biodinaminis. Bet įspūdį paliko. Švelnus skonis. O vynas tai gi 'dry'! :) Nustebino. :)

O dabar tai, apie ką ir planavau parašyti. :)

Toni Morrison. 'Home'. Toni Morrison - afroamerikietė raštyoja, 1993 m. pelniusi Nobelį. Istorija, suguldyta į 145 psl., regis, nėra didelė, bet kokie žmonių gyvenimai, išgyvenimai, nugyvenimai, mintys ir nutylėjimai aprašyti! Man taip trūko tokios geros knygos pastarosiomis savaitėmis! Gal net mėnesiais...
Toni Morrison ir Barackas Obama 
Apie juodaodį Korėjos karo kareivį Franką Money. Jo kelionę atgal į Lotusą - vaikystės miestą. Kelionė į savo namus. Namų sąvoka kontekste yra plati. Nors, kita vertus, kaip tik - labai siaura ir paprasta. Namai - tai tu pats. Tavo paties mintys, žmonės, kuriuos tu pats pasirenki savo gyvenimui, elgesys, kurį tu pats nusprendi toleruoti ar ne, parodyti ar ne. Kas man net kelis kartus atimdavo kvapą iš susižavėjimo, tai - kokie trys pastraipos sakiniai, į kuriuos būdavo sudėta politika, egzistencija, socialinis gyvenimas, stiprūs psichologiniai momentai. Atsitrauki nuo knygos ir pusbalsiu pasakai: 'oho'. Tada vėl nekantraudama palinksti virš popierinių puslapių.
Galvodama, kokią čia citatą iš knygos įdėjus į įrašą, supratau, kad nerasiu tokios. Ne todėl, kad nėra gerų sakinių, tinkamų cituoti :), todėl, kad man viskas tekste gerai. Viskas tinka. Jei labai labai norėčiau prisikabinti prie ko nors, prisikabinčiau prie pabaigos. :) Gaaaal man šiek tiek norėjosi ilgesnės kontempliacijos prie Franko Money sąžinės. Tačiau jokiais būdais negaliu purtyti savo negarbanotų garbanų :) - HERE STANDS A MAN. Daug daug daug vietos apmąstymam.
Aš dar tikrai skaitysiu Toni Morrison. Galbūt jos 'Beloved' (Lietuvoje knygą išleido 'Vagos' leidykla, pavadinimas - "Mylima"). Tokie tikroviški vaizdai tekste vis rečiau ir rečiau sutinkami. O tokia lengva ranka, rašanti tokius sklandžius sakinius, nekiekvienam suteikiama.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...