Ne NiekS! Knuts Skujenieks :)



Pasidalinsiu savo dabar skaitinėjama poezija. Džiugu, kad galiu dalintis draugiškųjų kalbos beigi geografinių kaimynų poeto eilėmis :). Knuts Skujenieks - Latvijos poetas, žurnalistas, poliglotų pažiba su auksine karūna ant galvos ant kurios dar ir deimantas įtaisytas! :)

Sužavėjo Poeto ir jo žmonos Intos laiškų tekstai (Knyga 'Kro-Kro'). Ne tiek, ką patys rašė, nors čia papostintas eilėraštis bus būtent iš jų korespondencijos, kiek dailė. :) K. Skujenieks laiške nupiešdavo korokodilą (-ų) su barzda (-omis), suprask - jis pats, o jo žmona krokodilą (-us) su ant uodegos užrištu kaspinu, suprask - ji pati. :)

Taigi, eilėraštis. :) Toks visai man įsipaišantis į Žolines. :) Pilnatvė, Meilė, Harmonija, Branda - taip, ir krokodilus įskaitant. :) Žaliame parke.


*

aš būsiu kaip parke suolas
kai užeis atlydys
aš būsiu kaip parke suolas
kai lietus suodinas lis
aš būsiu kaip parke suolas
kai pumpurai plyš
aš būsiu kaip parke suolas
kai šlavėjai kates vaikys
aš būsiu kaip parke suolas
šimtą naktų ar tris
bet jei kada tavo rankos
mano atkalte švelniai nuslys
tai daugiau nebegarantuoju
kad būsiu kaip parke suolas


Čia keletas Poeto eilėraščių anglų kalba. O Skujenieks neprimena kažkiek Jums netyčia a. a. M. Martinaičio savo išvaizda? :)

P. S. Muzikiniam vakarui. :) arba http://www.youtube.com/watch?v=xYtwru8Mjg0 :) (ir šitą dainuot norėčiau išmokti. Bet kol kas tik paklausysiu :).)

Linkiu kuo daugiau laiškų visų Jūsų gyvenime. Kad ir neparašytų. Kad ir palinkėtų. Kad ir susapnuotų. Kad ir su dviem linksmais krokodilais. :) Linkiu, kad niekad niekas nebūtų Jums tikrai NiekS.

Juk ir taip nutinka, kad, pvz., NiekS tampa Viskuom?




Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...