Mano Madonka


Jei rašyčiau apie Madonną Luisę Veronicą Cicconę tik vaizdais, tai mano visas blogas užsipildytų fantastiškai gražiomis atlikėjos nuotraukomis! Tada pradėtų pildytis linksmomis ir juokingomis, o galiausiai būtų ir baisiosios įdėtos. Ir beliktų mano dienyną pervadinti "Madonnomanija" ar kažkaip panašiai. :)
Nepaslaptis, kad esu Madonnos gerbėja. Taip taip! Ne tik jos dainų, bet materiali mergaitė žavi mane ir kaip asmenybė. Blogas skonis, sakote? Gal. :P Bet, nors patikimui-nepatikimui argumentų nereikia, aš turiu net kelis argumentus, kodėl Madonna man gali patikti. :D
Vienas itin subjektyvus argumentas: man ji graži kaip moteris. :) Tai aaaišku prisbutolininus ir dar visaip prisigražinus, bet atrodo gražiai. :) Niekaip nepasakytum, kad moteriai - 51-eri! Madonna iš tos kategorijos, kai žmogus senstant gražėja. :D Nesvarbu, kokiomis priemonėmis. Rusų estrados žvaigždė Sofija Rotaru taip pat vyresniame amžiuje ypač išgražėjo. :D Ir taip, žinau - praktiškai visos Madonnos fotosesijų nuotraukos iki begalybės nulaižytos photoshopu. Bet man tai netrukdo ją vis tiek laikyti gražia. :D Nenori atlikėja senti. O ir nemoka gražiai to daryti. Manau, tie vulgarūs pasiraivymai ir sekso imitacijos scenoje, jau NE JOS AMŽIUI, bet ką dabar... Neklausys ji mano nuomonės. :D
Antras argumentas žavėtis popkaraliene - jos valia ir ryžtas. Kas galėtų paneigti, kad reikia velniško užsispyrimo, norint pasiekti pasaulinio lygio žvaigždės statusą? Esu skaičiusi Madonnos brolio Christopherio Cicconės atsiminimus "Life with My Sister Madonna". Jis, be to, kad lieja nuoskaudas ant savo turtingosios sesutės, irgi pripažįsta, jog tokio disciplinuoto ir valingo žmogaus kaip Madonna - sunkiai rasi. Nesvarbu, buvo vakar balius ar nebuvo, skauda galvą, pykina ar šiaip merdėja nuo pagirių, dainininkė kelsis šeštą ryto ir eis repetuoti, mankštintis ir kt. Ta geležinė valia kurti savo kūno kultą, galiausiai ir Madonnos kaip personažo kultą, negali palikti abejingų. Nepaslysk tu kokį 30 metelių!!!
Trečias argumentas - jos muzika. Nu tokių Madonnos diskografijoje dainų yra, kad oi! Tokias dainas vadinu amžinosiomis. Pvz., "Papa don't Preach", "Frozen", "Take a Bow", netgi nelabai vykusi "Music".
Galybė knygų išleista apie Madonną. Netgi knyga, nagrinėjanti Madonnos sceninį stilių, kuri yra rimtas veikalas ir vadinasi maždaug "Nuo modernumo iki postmodernumo". Gerai, kad atlikėja spėjo iššokti prieš Lady Gagą su savo Jean Paul Gaultier korsetu ir taip užsitikrinti ekscentriškosios titulą. Dabar, reikia pripažinti, Gaga ją savo stiliumi šviesmečiais lenkia. :D
Kai kas scenos žvaigždės pasirodymuose man nepatinka. Tas nuolatinis seksualumo eskalavimas. Kam to? Visi JAU žinome (ačiū, popdeivei!), kas tai yra seksas ir masturbacija, nebūtina, tikrai nebūtina to priminti per kiekvieną savo pasirodymą. :D Taip pat man nepatinka žmonės, kurie absoliučiai neturi humoro jausmo. Jokio. Tokia yra mano Madonka :D. Visa laimė, kad ji - ne mano draugė, nes kitaip, matyt, nedraugautume :D. O vat žavėtis iš tolo ir būti įkvėptai šios moters, visai kitas reikalas. :)
Įdomiausias man periodas, kai žvaigždė gyveno su aktoriumi Seanu Pennu. Mušosi, pykosi, pavydėjo, bet, atrodė, kaip niekada gyvi. :) Abudu. Na, kita vertus, kiek tokia "laimė" gali tęstis?
Įtariu, kad dainininkė ėmėsi vaikų globos (David Banda ir Mercy James) irgi sugundyta įvaikinimo mados tarp holivudinių žvaigždžių. Tik viliuosi, kad ji tuos vaikučius mylės ir madai praėjus.
Madonnos Luise Veronicos Cicconės saulė, aplink kurią sukasi visos kitos planetos, buvo pasiekta dėl alinančio darbo, man nesuvokiamo milžiniško pasitikėjimo savimi ir... per lovą. :) Toks gyvenimas. :) Ir jei, kaip aš, jau myli Madonką, tai turėsi mylėti ją visokią. :) Nes tai moteris - chameleonas. Niekada nežinai, kokią gyvenimo spalvą ji pasirinks.

Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...