Nomeda


Dar prisimenu, kaip kaifuodavau žiūrėdama pokalbių laidą "Nomeda" - taip viskas nauja atrodė! Toks meniškas ir šiltas žmogus, kuris taip atvirai ir tiesiai kalbina laidos dalyvius, o ir laidos temos toookios įdomios! Po to Nomeda man pradėjo patikti kaip visuomenininkė: tokios teisingos idėjos sklido iš jos lūpų! Vėliau pamačiau jos darbus. Irgi likau sužavėta - teisingi darbai! Neperkrauti detalių (o jei ir perkrauti - tai man tos detalės suprantamos ir motyvuotos :) ), spalvingi ir žaismingi. Tada "Nomeda" su pačia Nomeda Marčėnaite dingo iš ekranų. Buvo bandymas grįžti į televiziją su kažkokiu socialiniu laidos formatu, bet projektas ilgai neužsibuvo eterio padangėj. Dabar menininkė vaidenasi TV3 laidoje "Be grimo". Ir žinot ką? Man ji nebepatinka... Artimesnės dūšiai tos "Be grimo" laidos, kurias veda Daiva Tamošiūnaitė - Budrė. Ir dar neatsakiau sau tiksliai į klausimą, kodėl Nomeda nebepraeina... Gal dėl aukšto balso tembro, o aš šiaip žemųjų akordų mėgėja? :) Taip ir padarom! Nurašau viską balsui. :D

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...