Gimtoji Tauragė



Visų pirma - gimtoji Lietuva. :) O ji snieguota, pusniuota ir parduotuvėse nedraugiška :D. Nervina mane anglai su tuo savo perdėtu "sorry", bet, aiškiais, įpratau, kad su manimi prie kasų pardavėjos sveikinasi, o jei vežimėlį ar krepšelį užkliudo koks kitas krepšelis ar vežimėlis, pasigirsta "sorry". Suprantu, kad švenčių sezonas, kad visi pavargę ir stresuoti, bet juk nebūtina "Maximoj" stumdytis, kai vietos prasilenkti tikrai yra? O pardavėjos tikrai pralementi nors "Sveiki" gali... Viskas - nebevivėsiu... :) Pasidžiaugsiu. :) Nors kol kas mano visos "atostogos" telpa į kabutes :D ir aš niekur iš Tauragės nepajudėjau, vis tik džiaugiuos, kad galiu miegoti rytais iki blogumo, o šildo mane aplipę katinai. :) Rami toji mano Tauragė. Pilkoka. Na, šiaip balta, nes sniegas tokį rūbą uždėjo :), bet žmonių nuotaikos pilkokos... Visi vieni kitus pažįsta, apkalbos sklinda greičiau nei pats apkalbų taikinys apie tai sužino :D, bet man čia ramu. Gal dėl namų, gal dėl katinų, gal dėl šventinio sniego, gal dėl gausybės dovantotų įvairių obuolių (!) pyragų, gal dėl visko kartu paėmus.
Šiek tiek liūdna dėl nukirstų parko medžių, tarp kurių vaikščiojo mano vaikystė - net darau lanką, kai turiu pro juos eiti. Nėra man čia graudesnio vaizdo, kai jų pjuvenos šoka vėjy...
Na, o šiaip... Pavargau nuo ultramagnetinio superdinaminio megapolio, jei taip nuostabiai jaučiuos Tauragėj? :)

Ant mano tualetinio stalelio šalia lovos yra tokia iš vadinamojo sendaikčių turgaus pirkta muzikinė dėžutė, kuri groja "Tyli naktis" melodiją ir kurioje anksčiau akivaizdžiai tūnojo sausainiai. :) ŽŽŽŽŽŽŽŽiaurybastingai nuostabi ta dėžutė! Labai ji man patinka! Bet tik šiandien pamačiau, kad (mistika mistika!) ji turi mano katino vardą :)! Maniškis - Lambertas. Tauragiškių tarme - Lamberts. :) Tad... Kalėdos tikrai stebuklų metas. :) :) :)

Komentarai

  1. Cha, o aš pirma ką pastebėjau nuotraukoj - kad tavo katino vardu toji dėžutė vadinasi :D

    Apie medžius patiko. Liūdnai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rima, greičiau šiaušk į Vilnių, nes čia visur pardavėjos sveikinasi, o ir žmonės neretai parduotuvėje užkliuvę atsiprašo :) Gal aš taip šneku, nes pati kaip užsukta visiems kartoju "laba diena", "atsiprašau" (kartais "ooj, atsiprašau" :D), bet juk rodau gerą pavyzdį. Lietuviai tobulėja, nesmerk jų taip viešai :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gražu :) norėčiau ir aš tokios dėžutės :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Rūta, negausi tokios dėžutės, nes ji mano ir neprašyk. :D Na, gerai - mano ir Lamberto :D.
    Monikiuk, kaip matai... Neatšiaušiu... :( Nors, aišku, vien dėl tų mandagių pardavėjų būtų verta... :D Tai aš ir nesmerkiu viešai tos nemandagzstės! :D Aš viešai ją įvardyju. :D o tu, žiūrėk, Monikut, ir toliau būk tokia "atsiprašaika" - geras pavyzdys užkrečia. :D va, žiūrėk, kalė kalė anglams geras manieras tai net iki pat šiol koks visiškas nusmurgėlis po kiekvieno savo "idiot" ir "fuck" sako "sorry" ir "yes, please". :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...