Šuoliais pas murkiantį kiškį



Žinojote, kad 2011-ieji - Kiškio metai - dar galimi vadinti Katino? :) Na, jei jau esu katininė, gal man ir mano kačiuliams - draugams, kuriuos ir mane vienyja meilė murkliams - jie bus palankūs? :)
Tai - paskutinis mano įrašas šiais metais, tad noriu visiems visiems, kurie keliavo su manimi mano pasauliu - su kompasu ar be jo - padėkoti už kelionę ir kelio gaires, apkabinti, paspausti draugiškai leteną, pakviesti ir toliau bastytis su manimi po mano ieškojimus, nusivylimus ir atradimus bei paprašyti leisti man prisijungti prie Jūsų kelionės, kad ir kur, kad ir kaip keliautumėte. Taip pat, ir, beje, svarbiausia, noriu palinkėti tiesiog dar vienų Jūsų metų, kad niekas nedarkytų jų nesąžiningumu, melu, akiplėšiškumu, nepagarba ir nemeile. Kad visi metai būtų nugyventi jaučiant kiekvieną dieną.


Su Naujais, 2011-aisiais ilguodegio ilgaausio metais :).

Jūsų Rima

Komentarai

  1. Žinojau, žinojau.. :D Aš labiau linkusi juos vadinti katės metais, kad nereiktų atskirai metų simbolio "ant laimės" pirkti, nes turėsiu gyvą :D
    Ačiū už sveikinimus ;) Tikėkimės kitais metais iš tavęs sulauksim daug naujų, gražių, linksmų, melancholiškų, šmaikščių, kritiškų, interpretacinių ir kitokių įdomių įrašų/straipsnių :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš pirma maniau, kad tik katino metai :). Labai ačiū, Rimukai. Ačiū, kad esi, kad rašai, kad visad randi patį tinkamiausią žodį. Nenustok būt tokia, kokia esi, ir kad ateinantys katino-kiškio metukai tau būtų patys pačiausiausi gerėliausi :))).

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dėkoju, mano mergaitės. :) Jei jūs manęs neskaitot - aš niekas. :) Faktas čia! :)
    Rūta, nelinkėk, kad šitie metai man būtų patys pačiausi - tai kaip man tektų gyventi visus likusius??? :D Liūdėčiau nu! :D
    Mielaaa mano Monikaaa... :) gerai, kad žinojai - dar vienas pakankamai apsišvietęs žmogus :D. Mane tai siutina visi tie būrėjai iš žvaigždžių, kai sako, jog geras ženklas dovanoti ar pirkti šiais metais katiną ar triušį - o tai baigsis metai ir ką? Tada pirksim tigrus, karves ir jaučius, pan., o katinus ir triušius mesim lauk? Reikėtų uždrausti tokiais atvjais visokiem leopoldam budraitytėm palmyram buri iš galaktikų. :P

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...