Pusryčių patirtis pietų metu


Taip jau šiandien aplinkybės susiklostė, kad pusryčiavau ketvirtą valandą popiet man nepažįstamoje teritorijoje ir dar labiau nesaugiai jaustis verčiančioje kavinėje, kuri išdidžiai prisistato restoranu. :D Viskas gerai, kas baigiasi, tskant škias. :D Ir dar, pasirodo, buvau aptarnauta lietuvės, kuri, kaip ir nemaža dalis atvykusiųjų į UK, "primiršo" šiek tiek lietuvių kalbą... :) Pagalvojau, jei jau tokia visa diena keista man, su naujais potyriais (kur matyta! Mano pusryčiai saulelei vakarop besileidžiant! :P), tai eisiu iki galo - ir užsisakiau full English breakfast, t. y. pilnus angliškus pusryčius. Ot drąsa mergaitės! :D Anglai, žinia, labai keista tauta. LABAI. Tad jų tradiciniai pusryčiai irgi keisti europiečiui. :D Normalus europietiškas skrandis Anglijoje pusryčių metu turi atlaikyti keptą kiaušinį, paprastai užvarvolintą ant srebučio, kuris būna persisunkęs riebalais, šalia lėkštėje plaukioja baltosios pupelės saldžiame pomidorų padaže, yra viena arba pora beskonių dešrelių, kepto kumpio, dažniausiai pora gabalėlių black pudding - kraujinių vėdarų - ir grybų. Ir dar visokių "improvizacijų": kartais koks pomidoras įmestas, kartais gruzdintų bulvyčių, kartais, bulvių košės (!) ar konservuotų kukurūzų... Taigi, pirmą kartą apturėjau tokius va popietinius pusryčius ir jau dėdamasi paskutinį kąsnį (kiek tilpo) iš tos galingos, badui šaukiančios "NE!" lėkštės, supratau, kad man bus BLIOOOGA. Ir neklydau! :D Mano prie natūralių jogurtukų pripratusiam skrandukui buvo darbo. :D Ir fizinio - viską virškinti, ir psichologinio - "kodėl Rima manęs taip nemyli? Kuo aš jai nusikaltau?" :D Nors toks maisto derinys man ir nepatinka, tačiau, kai norisi valgyti, viskas eina :), tad, jei reikėtų dar kada nors susiklosčius nepalankiai aplinkybėms imti full English breakfast, užsisakyčiau juos dar kartą. Tik gal skrebučio nebevalgyčiau. :D Ir pupelių. Ir dešrelės. :D Ir dėl kiaušinio dar pagalvočiau... :D Tiesa, turiu pasakyti, kad pupelių ir kepto kiaušinio kombinacija man visai patiko ir maloniai nustebino. :) Taaaip... pliusiukas prie full English breakfast jau padėtas. Liko Christmas pudding at Christmas time. :D Įtariu, kad vėl nepatiks... :D

Komentarai

  1. Oj ne, žinok, net išbadėjus nevalgyčiau :DDD. mano skrandžiui būtų koma...

    AtsakytiPanaikinti
  2. priprantama prie visko... ;) Va, ir su bendradarbėm lietuvėm bei viena latve kalbėjom - jos jau apie šešerius-septynerius metus gyvena UK ir ką? Priprato prie tokių sočių pusryčių. :) Ta prasme, jų nevalgo kasdien ir net nesigamina pačios :D, bet pavaišintos ar kur nors nuėjusios nesispyrioja ir dar sako, kad geroj kavinėj "visai skanu". :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...