Šventas šventas šventas... :)

Foto: www.mytrips.lt


Negaliu nepasipasakoti. :) O šiandien dar - Šv. Juozapo šventė. Kad kovo 19-tąją šv. Juozapas - man įrašyta nuo vaikystės. Mano tėtė - Juozas, taigi - jo vardinės. Tėtei Juozinės - ypatinga ir reikšminga šventė. Ir sūnėno antras vardas - Juozas. Tad ir tai, kas man nutiko, atrodo itin reikšminga. :) Na, važiuojam... :D

Paryčiais sapnavau tokį... keistą sapną. Švelniai tariant. :D Žodžiai man svarbu (nes žodis gali tapti kūnu :)), tad dalį sapno galiu paaiškinti. Žodž., sapnelį sapnavau, kad pasakiusi penkis magiškus žodžius, pakeisiu savo likimą. Na, sapne reikėjo jį keisti, matyt. :) Keli žodžiai iškart mintyse prasisuko, tačiau prabudau, kai tariau trečiąjį žodį. SANTUS. :P Ir pasiusk - nežinau, kodėl. Kodėl tas "šventas" būtent lotyniškai išlindo. :D Aišku, su tam tikrom paklaidom tas "šventas".:P Bet pasisakė. :P O kadangi lietuviškai galvoje tikrai sakėsi "šventas", palieku būtent tokį - artimiausią į lotyniškąjį - vertimą. :P Beje, man ši situacija yra daug rimtesnė negu mano linksmų plaučių bičiuliams ("Lauksim beatifikacijos", "Gyvenk šventai", "Savo pavyzdžiu parodyk, kas yra šventumas", "Ooooo!.. Koks sapnas! ŠVENTAS!" :D), truputį medituoju ties sapno interpretacija. Gal (greičiausiai) tai - laiko švaistymas. O gal?..

:)




Komentarai

  1. Sapnai - labai įdomus dalykas :). Ypač keista, kai periodiškai kartojasi panašios tematikos, bent jau man :) o kartais tokie keisti būna, kad ryte nesupranti, iš kur tokie išvis atsiranda. O keisčiausia, kai sapno metu patys nelogiškiausi, neįtikinamiausi dalykai atrodo visiškai įprasti, nestebinantys, lyg taip ir turėtų būti :).

    AtsakytiPanaikinti
  2. žinai, joooo... :) Jei aš dar kažkaip apgraibom suprantu intergalaktinių būtybių egzistavimą arba daugmaž giliai galiu suvirškinti mūsų kilimą iš bakterijos, tai sapnų ir tos mistikos, kurie jie atsigabena ant pečių, atsitempia ant savo miglotos skraistės, nesuprantu. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...