Vasaros skaitiniai. Pranūziškas flirtas :)


Va čia tai tikrai vasaros skaitinys! :D Nemirtinga savo šarmingais, charizmatiškais ir koketiškai žaviais kūriniais Francoise Sagan ir jos pačios labai vertinamas romanas "Angelas sargas" ("Tyto Alba", 2007 m., iš pranc. kalbos vertė Vita Malinauskienė). Knyga tokia plonutė (skaniai suvalgomi 93 psl.), jog suabejoji, ar čia tikrai romanas. :) Bet visos sudedamosios romano dalys tikrai yra, tad tai - neabejotinai romanas. Žavus prancūziškas meilės trikampis, su vidutinio amžiaus profesinės karjeros pasiekusia Doroti Seimur, kurios gyvenime - Holivudas, vyrai, viskis ir scenarijai. :) Ir vienas gerokai jaunesnis gerbėjas, kuris Doroti pamilsta ir tampa jos garbės, laimės, ramybės angelu sargu. :) Aplink Doroti pradeda netikėtai mirti ją kada nors įskaudinę žmonės ir scenaristei pradeda dėliotis visi taškai ant i. Ir kaip įdomu - Doroti kaip niekad gyvenime jaučiasi saugi su ją fanatiškai įsimylėjusiu žudiku Luisu. :) Pacituoti ką nors, kad matytųsi knygos lengvumas ir prancūziškas šarmas? :) Kuo puikiausiai, mano akimis, kūrinio stilių nusako teksto gabaliukas ant paskutinio knygos viršelio: "Lauke šėlo audra, aš gėriau karštą kavą, šalia buvo mielasis žmogžudys, man buvo taip gera, kad vos nemurkiau". :) Labai saganiška. :) Žavi mane tokie romanai: neperkrauti gremėzdiškais, kad ir labai gerais, sakiniais, verčiantys ne kartą nusišypsoti ir nepykti ant žudiko už žmogžudystes. :D F. Sagan - sakinių meistrė neabejotinai. :)

Komentarai

  1. Mielasis žmogžudys?.. Kažkodėl pagalvojau apie Lašiuką, galandantį nagus į mano petį... :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...