Saulėtai

Jau seniai žaviuosi grupės "Saulės kliošas" idėjiniu vadu Laurynu Šarkinu. Ir vaikų chirurgas, ir gabus muzikantas! Labai, regis, "rezervuotas" žmogus. :) Ta prasme... Neišsišokantis, nelepteliantis ko nereikia ir kur nereikia. Gerbiu tokius, žodžiu. :) Absoliučios priešingybės mano personai. :D Daug ko išmokti reikia man iš tokių asmenybių. :)

O ši "Saulės kliošo" daina mane atpalaiduoja. O atsipalaidavimo šiuo metu man norisi vis daugiau. :) Na, bent jau, kad raumenis nuo fizinio krūvio ir įtampos negeltų. :) Po darbo, vakarais, sėdu prie mokslų. :) Čia aš taip pusiau juokauju. Darbas man kvalifikaciją kelia, o aš nenoriu darbo ir savęs apvilti, tad irgi stengiuosi keltis (kasryt iš lovos. :D). Vertintojas (angl. assessor. Ne, jis man ne tiek 'konsultantas', kiek 'vertintojas' ir sąžinės balsas :)) malonus, profesionalus, tačiau griežtas. Nenusiunti kokio nors namų darbo jam kokį VIENĄ vakarą, tad jau iš pat ryto garantuotai lauk savo el. pašte mandagaus, tačiau griežtoko, čiut čiut ant sąžinės lipančio vertintojo meilės laiškučio. :) Tad, stengdamasi išvengti jo kitų galimų meilės laiškučių, sėdžiu (dažniausiai dūsaujanti ir puškuojanti) prie kompo jau antra savaitė kasvakar (na, gerai gerai... Savaitgalio pora vakarų išbraukiam. :P) ir bandau šiokias tokias užduotis spręsti. Šiaip su logika aš neitin susipykusi, tačiau kai logiką reikia realiais skaičiukais paversti, staiga gramofonas pradeda leisti kitą plokštelę su daina, pavadinimu "Matau, kad nematau, žinau, kad nežinau".
Tad dar kartą atsiprašau visų, kurie nesulaukia mano laiškų ar kokio kitokio dėmesio. Tačiau man iš tiesų įdomu tai, ką darau, ko mokausi ir, manau, jau žinote, jog jei Petrauskaitė į ką nors įkrenta, jos lengvai iš ten neiškrapštysi. :) Yra tik du variantai: arba aš įveikiu užduotį, arba ji mane. O man nepatinka būti įveiktai. :) Kantrybės, draugai, tiktai kantrybės! :)

P. S. Cirque du Soleil  NEREAAAALIAI patiko!!! Supertrupermega NEREAAAAAALIAIIIIII!!! Verta kiekvieno penso!!! Ir dabar, jei kas pasiūlytų man 'pabėgti su cirku', net jei ir tik areną valyti, žinokit, palikčiau tą savo leptopą, kurio kitoje pusėje gyvena malonus, profesionalus, tačiau griežtokas vertintojas, ir pabėgčiau. Va, koks mano įspūdis apie Cirque du Soleil!!! :)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...