Pomodoro! :)

Bendradarbė italė Noemi vieną gražią šios savaitės dieną man prie darbo stalo prinešė augalėlį. Net nesupratau iš pradžių, kas tai. :) Nors nesu daržininkė, fermerė, sodininkė ir pan., pomidoro augalo kvapą atpažįstu! :) Švelniai tariant, buvau nustebinta. :) Gėlių yra dovanoję, bet kokios nors daržovės vazonėly dar neteko gaut. :) Paklausė bendradarbė, kaip ketinu pomidorą pavadint. :) Nors sezoninis augalas jis, bet vardo, kaip ten bebūtų, nusipelnė. :) Tada natūraliai prisiminiau italų žurnalisto Džanio Rodario pasaką apie šaunuolį Čipoliną (vienas mano mėgstamiausių sovietinių multiplikacinių filmukų :)). Bendradarbė, būdama tikra italė nuo A iki Z, puikiai suprato apie ką kalbu, ir taip atsirado mano Ponui Pomidorui Pomodoro vardas. :) Kolegė savo neapoliečių tarme dar pridėjo: "Pomorella :)", nes augalėlio vaisiukai maži dar. :) Nu koks dieviškas to pomidoro kvapas! :D Tikrai dabar manau, kad Dausos pomidorais kvepia. :D Kaip mažas vaikas reagavau į šitokią Noemi dovaną: džiaugsmo pilnos akutės ir rieškučios! :D Bendradarbė net sureagavo: 'Oh, c'mmon! This is just a plant!' :D (liet. "Na jau! Čia gi tik augalas!" (Man 'tik' augalų nebūna! :D)
Taigi, dabar užsiėmiau biodinamine daržininkyste - mano pomidoras auga kartu su vynuoge ir rože tarp narcizų. :D Tikiuosi, susidraugaus jie visi tarpusavy ir Pomodoras priverstine kaiminyste nesiskųs. :)



O gal, jei labai vykusi draugystė tarp šios daržovės ir vynuogės užsimegs, turėsiu štai tokį derlių! (Žr. foto :D)


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...