Rogės ruošiamos vasarą :)

Jei viskas bus O.K., turėčiau dalyvauti darbo Christmas Party. O norėčiau. Po susijungimo bus daug naujų kolegų - vakarėlis puiki proga susipažinti artimiau. Iššniukštinėti politines pažiūras, religines konfesijas... (:D)
Žodžiu, pradėjau ieškotis kokteilinės suknelės (prašau prašau, kad šiemet vėl būtų black tie ir cocktail dress vakarėlis! Kvietime kaip aprangos kodas taip ir buvo nurodyta: black tie/ cocktail dress, ne 'white tiara' :)). Taigi, besidairydama po įvairius size plus tinklalapius, atradau vieną žavią damą demonstruojančią MANO Valentina Illusion suknelę, pirktą iš http://www.kiyonna.com/. Man labai nepatiko aplinka, kurioje moteris bandė atskleisti suknelės žavesį, o suknelė, patikėkit, verta to die for! Ir, kadangi Valentina Illusion, mano įsitikinimu, neparodyta visu gražumu, imuosi ekshibicionistinės misijos - parodyti, kur tokia suknelė atrodo idealiai. :P Aišku, kalėdinėje, vakarėlinėje atmosferoje. Modelis - aš. :D Pagalvojau, jei jau... kiek kitokia... taip, kiek kitokia (:D) moteris gali jaustis graži pozuodama bibliotekoj tarp knygų (?), pasipublikuosiu ir aš. :D Tai - išties mano svajonių suknelė. Dabar nematau, kokia suknelė galėtų man geriau atrodyti už šitą.

Gaila, fotografijų, kur suknelė nupaveiksluota iš nugaros, neturiu. Bet nugara puikiai parodoma Kiyonna tinklalapy. :)

Ši foto tik dėl makiažo. Geras makiažas ne tik gražų žmogų atskleidžia (;P), bet ir išryškina suknelę
O čia aš jau su nuvalgytu makiažu :)


Žinoma, tikiuosi surasti suknelę, kuri man ir šiemet labai patiktų ir tiktų. :) Nelengvos tos paieškos, žinokit... :D

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...