Tik tikros meilės prisilietimas...

... gali ištirpdyti sušalusią širdį. Žinote iš kur tokia išmintis? :) Iš animacinio filmo 'Frozen' (9/10). To garsiojo 'Disney' produkto - 'Frozen' (lietuviškai - "Ledo šalis"). Tiksliau, ši išmintis iš išmintingųjų trolių. :) Taip, ir aš esu to filmo gerbėjų gretose su būriais kitų vaikų žmonių. Tiesa, garsioji daina 'Let it go', kurią jaunoji karalienė Elsa traukia savo ledo pilyje, manęs nesužavėjo labai, nors ir pelnė 'Oskarą'. :) Ai, svarbu vaikam patinka. :) O gal filmas labai jau mergaitiškas? Ir tik jaunosios princesės traukia 'Let it go'? :) Arba kitas kraštutinumas - darbe pavargę, sarkastiški bei ironiški dėdės ir tetos, kuriem 'stogas' pavažiuoja?.. :P Aš, turiu prisipažinti, į krūvą darbo e-mailų darbo dienos pabaigoje vis linksmiau ir drąsiau atrašinėju: 'Let it gooooo, leti it GOOOOOOO!' :) Kol kas niekas nesupyko, tad darau išvadą, kad visi yra susipažinę su šia animacija. :) Viena geresnių ir novatoriškesnių idėjų prasme pastarųjų 'Disney' animacijų.
O dabar apie 'Frozen' knygą. Taip taip! 'From the movie DISNEY 'Frozen'. The Essential Guide'. :) Pirkau ją iš 'the Book People' dovanai. Ir perskaičiau :P. Juk nepatikrinus negali dovanoti, ar ne? :) Jauniesiems 'Frozen' gerbėjams (vis tik esu linkusi manyti, kad 99% - 'jaunosioms gerbėjOMS' :)) turėtų patikti. O aš su malonumu prisiminiau šią animaciją, atkreipiau dėmesį į kai kurias personažų aprangos bei charakterio detales, nes gidas ir yra tam skirtas - parodyti dar neatrastą. :) Puikus knygos sudarytojos/rašytojos Barbaros Bazaldua darbas. Net neabejoju, jog dar neskaitantis jaunimas savo tėvelių nepaleis, kol knyga prieš miegą nebus įveikta visa. :)

P. S. O mano mėgstamiausias personažas yra sniego senis jaunuolis Olafas! :) Net atskira animacija galėtų būti apie jo gyvenimą ir nuotykius sukurta :), visai kaip su minions iš 'Despicable Me'. :)



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...