Princo dienoraštis. Jokio kontakto


Ketviratdienis. Ir aš buvau labai užsiėmus, ir, faktas, jis. Lakstė kaip išprotėjęs su kažkokiais popieriais, bandė kažkokias naujoves diegti... Žinau, kad jam pavyks, bet kol kas pagrindinis jo darbas - lakstymas. :)
Kažkaip gana nykiai atrodo mano princo dienoraštis... Jis kažkaip neprinciškai reiškiasi, o ir mano, kaip manijakės, reputacija ant plauko kabo... Paklaustų dabar kas nors manęs: "o ką veikė karalaitis, pavyzdžiui, 11.30?" Ką turėčiau atsakyti? Nežinau... Gėda. :(
Penktadienio rytas. Ir vėl nesimatom! Vėl!
Penktadienio pietų pertrauka. Tik vienu akies krašteliu pastebėjau jo pusę figūros, kuri slėpėsi už mūsų viršininko ofiso ir skaldė kažkokius sąmojus gretimo sandėlio viršininkui, priversdama jo pilvą smagiai liūliuoti :). Kaip gerai - princui viskas viskas gerai. :)
Penktadienio labai popietė. Pamatau savo stebėjiimo auką mūsų bosų boso automobilyje. Kažkur abu išvažiuoja. Viršininko lepūnėlis. :/ Dabar taip, karalaiti... Arba tu - su darbo liaudim, arba - su viršūnėlėm! Teks rinktis, kad man patiktum...
Kodėl įtariu, kad tau patinka viršūnės?.. :D

Komentarai

  1. Gal tu jį į kokį barą pasikviesk ar ką? O tada ir paaiškės, simpatizuojate vienas kitam bent kiek, ar tik įsikalbi ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Įsikalbu, kad patinku, ar kad nepatinku? :D Niekur aš jo nekviesiu, Neringa. Princai ir yra tam, kad tik pasakose gyventų. :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai kad "Princo dienoraštis" - absoliučiai realistinis: ką tu pamatei, ką jis padarė, su kuo pakalbėjo. Va, jei parašytum, kad pasikalbėjęs su bosu, šoko ant savo balto žirgo, mostelėjo uodega ir nujojo nuotykių ieškot, tada ir patikėčiau, kad pasakoje gyvena :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Bet žinok panašiai ir buvo... Pasikalbėjęs su sandėlio viršininku, sėdo į bosų boso juodą 'žirgą', ir, mostelėję abu rankomis, nurūko. :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tikri princai dėl savo princesių ir ant stiklo kalnų užjoja dėl vienintelio bučinio. Lauksi bučinio, mmm? :P

    AtsakytiPanaikinti
  6. laukt tai lauksiu :D :D :D bet gal ne iš jo. :D Neringa, nekankinkim mano princo mano fantazijomis. :D Lai jis lieka tik mano stebimu objektu! :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Fantazijos nekainuoja (čia mano draugės mamos žodžiai). Vargšas Princas. Kankinamas fantazijomis ir to nežino :)Beje, jau antradienis, o apie Princą - tyla... :P

    AtsakytiPanaikinti
  8. nuvargau rašydama apie Milošą. :D Vėl visas jo eiles 'pergyvenau", tai neturiu jėgų 'princo dienoraščiui'. kada nors šioj savaitėj tikrai visą jo 'ataskaitą' pateiksiu. :D
    Ai, nu kokios ten tos mano fantazijos! :D Man tiesiog patinka į jį žiūrėti :D. Sekti jį :D. uxuxuxuuuu :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...