Princo dienoraštis. Per staigus kontaktas


Be didelių įžangų tęsiu savo princo dienoraštį. :) O jis man, pasirodo, didelį malonumą teikia. :) Dienoraštis. Sukonkretinu, jeigu ką :).

Trečiadienio rytas. Matau, kad mano princas dirba sandėlyje su visais ir net pasiraitojęs rankoves! Malonu širdžiai: mano stebėjimo objektas - žemiškas princas, o ne skrajojantis kažkur padebesiais. :)
Trečiadienio popietė. Iš mano suplanuoto klausimo, iš kur jis tokius gražius rūbelius gauna, išeina šnipštas. Kažkaip netyčia išėjo jo paklausti kur gyvena, kas jo tėvai, iš kurios Šveicarijos dalies yra ir ką studijuoja... Šviesiaplaukis maloniai ir be kaprizų į visus klausimus atsakė, o ofisą paliko besišypsodamas. Norėčiau tikėti, kad dėl to, jog prisiminė savo kalnuotąją šalį ir ten likusius artimuosius, bet įtariu, kad dėl to, jog tokio smalsaus žmogaus, kitaip: šitaip klausimais bombarduojančio, darbovietėje dar neteko sutikti. Kiek laiko mes jau kalbamės? Savaitę? Ir tai įskaičiuojant tuos "hi", "hello"? O. Siau. Be. Sustok gražume, Rima!!! Kitą kartą tavo karalaitis bėgs nuo tavęs kaip nuo ugnies - kas yra visiškai priešinga bėgimui PAS TAVE kaip pas išsvajotąją princesę, jei dar nežinojai!.. :D
p.s. O matyti besišypsantį princą, kad ir kokia to priežastis (vis tik geriau būtų pirmoji), malonus jausmas. :)

Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...