O, lėle Barbie :D

Negalėjau susilaikyti neįdėjus nuorodos į šią pasaką. :D Ir vėl Petrauskaitė apie Barbę :D! Vienas mano pirmųjų šio blogo įrašų taip pat buvo susijęs su šia lėlyte. :) Ne, aš nesu nusistačiusi prieš šį laibakojį liaunaliemenį žaislą - pati vaikystėj turėjau dvi barbes (vieną netgi nėščią, iš kurios buvo galima vaikiuką išimti! :D Bet aš su ja, išskyrus tą jos pilvo mučinimą :D pakol spyruoklė iššoko nebeįdedamai :D, nežaisdavau - tai buvo labiau pasikėlimas su priežastimi prieš klasės drauges - niekas tokios barbės neturėjo! :D) Tiesa, esu iš tų visiškai įsitikinusiųjų, kad yra kur kas labiau, gal net nepalyginamai stipriai labiau, dėmesio vertų, gražesnių, edukaciją skatinančių lėlių. Taigi man tokia šių lėlių namų interpretacija - priimtina ir visai... Linksma. Šiaip jau tragiška. Bet ir linksma tuo pačiu. :P
P. S. Žemiau pateiktame paveikslėlyje raskite akivaizdų skirtumą. Užuomena - šypsena. :D Na ir nuoširdžiai dabar atsakykite, kuri Mona Liza Jums simpatiškesnė? :D





Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...