Man Ray apsilankymas Londone

Londono National Portrait Gallery vis dar apsistojęs fotografas virtuazas Man Ray. Jo portretų parodos laikas nenumaldomai senka, tad visi, kas galit, labai rekomenduoju apsilankyti. Man paroda buvo atgaiva ne tik akiai, bet ir sielai. Net nesakau, jog buvau pažiūrėti fotografijų parodos - ne! Sakau, kad buvau atsigauti tarp meno. Dabar taip retai pasitaiko pamatyti, išgirsti, perskaityti TIKRĄ Meną. Nemanau, kad reikia išmanyti gerai fotografiją ar be proto ja domėtis, kad fotografijos užkabintų. O gal čia tik mano ir vienos mano draugės, su kuria lankėmės parodoje, tokia patirtis?.. 

Deja, neprisimenu, kuris literatūrologas pasakė apie gerą literatūrą maždaug taip: tai ne tik siužeto vingiai ar personažų charakteriai. Galima kūrinyje išnagrinėti viską iki detalių ir įsipinti į begales interpretacijų, tačiau lieka virš viso to kažkas, ko tu negali paaiškinti. Va tas kažkas ir yra geros literatūros bruožas. Taip ir su MAN RAY fotografija. Jis turi tą KAŽKĄ. Spindulys MAN. :)

Daugiau info čia.

Antonin Artaud 
Catherine Deneuve 
Kiki de Montparnasse. The Violin

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...