Šventes reikia švęsti!



Tai įvyko dieną prieš Šv. Kūčias. Deja, visiškai nekvepėjo šie nutikimai šventiškai. Taigi... Išeinu iš lietuvių krautuvės, nusipirkusi viską Kūčių stalui (ir vis tiek tą VISKĄ, kas svarbu ir reikalinga šventiniam stalui, palikau namuose :P), laukiu autobuso. Pro mane praeina treninguotas vyrukas skusta galva, užsimaukšlina gobtuvą, nuplėšia kažkokią dalį nuo ryškiai oranžinio popierėlio, priklijuoja popierėlį prie itin populiarios juodaodžių kirpyklos, paima kitą tokį pat popierėlį ir eina indų parduotuvės link. Iš indų parduotuvės sklindanti šviesa nušviečia vyruko veidą ir aš matau, jog vyriškis - iš Rytų Europos. Lenkas, lietuvis, Latvijos rusas - bet kas. Indas, krautuvės savininkas, nudžiunga pamatęs vyriškį, entuziastingai pasveikina jį, treninguotasis džiugiai atsako ir greit išeina. Man tas vyras toks, na... neįprastas pasirodė, kažkoks... įtartinas, kad, matyt, į jį per daug įsispoksojau. :) Nueinantis Rytų Europos atstovas tai pastebėjo ir nudelbė akis it niekur nieko. Jis man atrodė agresyvus. Piktas žvilgsnis. Šaltas, piktas žvilgsnis. Nugalėjus smalsumui, it kokia turgaus zosytė, nulingavau su savo pirkinių maišeliais prie juodaodžių pamėgtos kirpyklos. Ryškiai neoninėje oranžinėje spalvoje, a la skelbimo principu, pažymėtu trimis žvaigždutėmis, buvo parašyta: 'MASSAGE'. Ir telefono numeris. Koks tai masažas, patikėkite, ir jums klausimų nekiltų. :) "Tai štai kaip atrodo suteneris iš mūsų kraštų!" - pagalvojau. Ot tai stebuklą pamačiau! :) Pradėjo galvon lįst visos istorijos apie baisiuosius lietuvius (vis tik medijos infosklaida man galingiausiai ateina per lietuvišką raštą :)), kurie verčia moteris, merginas dirbti prostitutėmis ir man kažkodėl labai aišku pasidaro, kodėl dauguma tų moterų bijo savo sutenerių. Taip pat supratau, kad suteneriai puikiai žino, kur geriausiai klijuoti tokio pobūdžio skelbimus, kad jie būtų naudingiausi. Atvykit į Londoną, o gal ir kokį kitą Anglijos miestą, kiek teko girdėti, JAV - tas pats, ir pamatysit, kaip tamsesnio ar labai tamsaus gymio (arabų, Karibų, Azijos, Afrikos šalių) atstovai ar palikuonys reaguoja į lenkų, lietuvių ir latvių tautybės moteris. Na štai. Visi turi užsidirbti šventėms. Dovanų metas.

O ši istorija įvyko antrą Kalėdų dieną. Einant gatve, prieš pat mano nosį, perėjoje, sustojo juodaodžio vairuojamas prastas automobilis, atsidarė langas ir pro jį gana garsiai buvo užkalbinta lenkų kilmės panelė (jau galiu atskirti :)). Panelei buvo pasiūlytas gero laiko praleidimas ir kažkiek pinigų (girdėjau žodį 'pounds'). Mergina tiesiog šypsojosi, apėjo automobilį - garbės žodis, gėda prisipažint, bet tikrai galvojau, kad panelė įsės, nes, stereotipinis mano mąstymas, matydamas jos aprangą, lengvai priskyrė jauną moterį prie tam tikros profesijos atstovių :) - ir nuėjo sau. Gal pamaloninta, o gal dar neatsipeikėjusi nuo pasiūlymo, lenkaitė ėjo ramiai besišypsodama. Juodaodis atisdarė kitą langą ir šūktelėjo: 'Hey! What do you say?! I'm talking to you!' Nieko nepešęs, prastas automobilis nubirbėjo. Drąsus vyras! Tiesiog gatvėj užkalbinti ir pasiūlyti rimtą verslo sandėrį! :P Nuvyktų kur prie savo kirpyklos ar kokios Karibų gėrybes pardavinėjančios parduotuvės ir rastų patikimą skelbimą. Kur panelė tikrai jokio pasiūlymo neatsisakytų. Nes atsisakyti jai profesija neleidžia. :) Ir aš čia taip drąsiai visur tas šypsenas dedu, nes tikrai mažai Rytų Europos moterų, kurios nesupranta, ką jos dirba - vis tik dauguma yra ne imbecilės ir kokių kitokių psichinių sutrikimų nėra kamuojamos, ar yra atvežamos prievarta ir tiesiogine to žodžio prasme priverčiamos dirbti prostitutėmis. Šis šou biznis (daugiau ar mažiau) pradedamas Laisva Valia. Dažniausiai.


O mano Kūčios, beje, buvo... kitokios. :) Pirmąkart buvau priversta kepti kūčiukus. Ir man pavyko! :) Dėl patikimo, nežinau... :D O vietoj savo taip numylėto kastinio, kurį sugebėjau palikti namų šaldytuve, apturėjau libanietišką kiaušininį padažą. Valgant su bulvėm - tikras kastinys! :)


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...