Vakarienė su Capote

Žinokit, man šis vakaras labai literatūriškai bohemiškas yra... :D Suraičiau brie ir vynuogių, prisiminiau Cortazaro "Žaidžiame klases", o tada akys užmatė, jog šiandien taip pat dar viena sukaktis, tiesa, nedžiugi nė kiek. Mirties metinės. Prieš trisdešimt metų ir vieną dieną (:)) mirė amerikiečių rašytojas Trumanas Capote. Nepatikėsit gal, bet dar nežiūrėjau 'Breakfast at Tiffany's'... Bet pasitaisysiu su laiku. ;) Paskaitinėjau apie Trumaną. Ir įstrigo man labiausiai šiuo metu tai, jog jis tiesiog nepernešė Micko Jaggerio :D. Ir ko taip?.. :D O bendras vaizdas netiesiogiai pabendravus su rašytoju susidaro, jog jis - nepaprastai egocentriškas ir negatyvus žmogus. Brrr... Nekiekvienam protui ir nekiekvienai sielai tokį atlaikyt. :D

Bet radau vieną (!!! :)) man gražią rašytojo mintį. :)

'Writing has laws of perspective, of light and shade just as painting does, or music. If you are born knowing them, fine. If not, learn them. Then rearrange the rules to suit yourself.

Aš nemanau, kad taip imčiau ir apeičiau taisykles. Man taisyklės yra taisyklės! Neapeinama. :) Aha, lankstumu nepasižymiu. :D Bet mano mėgstamas posakis yra: "Taisykles reikia žinoti, kad galėtum jas laužyti". Kartais jau ir mandriau pasakau: "Taisykles reikia žinoti, kad suprastum, ką laužai." :D Ar iš balos tas mano sąmojingumas? :D Ne! Iš prigimimo! :D :P


Ilsėkis ramybėje.
Dar vienas rašytojas šiandieną svečiuose mano blogge. Ir dar vienas katinas. :)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...