Pagrindiniai receptoriai

 Miss Kittin 
Šiandieninė klausa :) Klipas ne visas patinka, bet muzika buria. :) YOU CAN'T HIDE YOU CAN'T HIDE YOU CAN'T HIIIIIDE... :) (persekiotojų daina :D)



Čia ne mano kaktusas, bet rūšis maniškio - ta pati. Ir spalva ta pati. Gaaal čiut ryškesnė :)
Šiandieninė rega: MANO KAKTUSAS IRGI ŽYDI! :) Žydi gausiai kaktusas apačioj, maniškis jau irgi žydi! :) Netaip gausiai kaip apatinis kaktusas, bet maniškis dar mažiukas - viskas ateity. ;) Ir dar matau ant langų lietaus lašus... Kas man nėr blogai. :) Gražus smulkus kristalas. O aš - šiltai namuose. :P :)




Skonis ir kvapas: valgau bananus ir uodžiu česnaką. Visas namas kvepia česnakais. :) Gal, sakau, ir kokį česnakų pyrago receptą internete atrasiu? :D Česnakų ir bananų pyragas... Ot būtų apie ką po to rašyti!.. :D P. S. Meskit akį į šitą svetainę - labai linksma. :) Gal kam ir įkvepianti bus ;).




Lytėjimas. Liečiu gyvenimą. Savo savaitgalį. Savo šeštadienį. Savo laisvalaikį. Ir ačiū, tikrai didžiulis didžiulis AČIŪ už tai, kad esu, kas esu, kur esu, ką veikiu ir ką turiu. Taip pat AČIŪ už tai, kad nesu tuo, kuo nesu, ko neturiu ir ko neveikiu. ;)


Komentarai

  1. Labai ačiū už tokį įdomų ir naudingą įrašą :) Puiki daina, o dvi paskutines eilutes norisi cituoti :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...