Toks laikas... :)



Štai ir atėjo ta diena, kai pildydama savo užrašinę staiga suvokiau, kad eilutėse prie datų vis daugiau žymiuosi krikštynų ir draugų vaikų gimimo dienų. :D Toks jau tas mano amžius, toks jau tas laikas. :) Visi žinome, kad vaikų aš nemėgstu, nesilydau dėl jų ir esu iš tų senobiškai bambančių, kad 'mano laikais to nebuvo'. :D Dar pajuokaut nepamirštu, kad mano žydėjimo dienos vėl sugrįš, kai visi būsim apie 40 - kai poros skirsis,o vaikai bus paauginti. :D Draugės žino, kad išties tik juokauju, tad nebūna mano pareiškimų šokiruotos :).
Bet yra tokia vaikų kategorija, už kuriuos eičiau mūru. Taip taip... YRA! Tai mano draugų vaikai, kurie yra tokie pat gražūs ir protingi (ne sumanūs, gudrūs ir apsukrūs, o tikrai PROTINGI) kaip ir jų mamos ar tėčiai. :) O kartais - tokie pat gražūs ir protingi kaip ir abu jų gimdytojai! :D ;) Vaikai, kurie neauginami pagal 'naujausias psichologijas ir technologijas', bei kurie yra nelepinami iki begalybės. Ir net jei mažasis ar paauglys turi tvirtą argumentuotą nuomonę kokiu nors gyvenimo klausimu priešingą mano tvirtai argumentuotai nuomonei, tokio žmogaus negerbt aš negaliu. :) Tad šis įrašas ne odė protingiems vaikams, o protingiem, mano galva, auklėti mokantiems, jų tėveliams. ;) Ačiū, brangieji, kad auginate asmenybes, kuriom ne tas pats, kaip sukasi pasaulis. Neisteriškas, kultūringas ir mandagias asmenybes. ;P

Tuo pačiu sveikinu save dėl į mano gyvenimą lapkričio 4-tąją atėjusio Beno bei lapkričio 6-tąją - Joanos. :) Labai tikiuos, kad mes visi sutarsime. :) Nes būti nuostabūs, šaunūs, veiklūs, protingi ir gražūs turite visas genetines galimybes - pažiūrėkit į savo nepakartojamus tėvus! :)



Komentarai

  1. Labai teisingas įrašas. Mano požiūris labai panašus: tikrai myliu protingus vaikus ir jų tėčius bei mamas :). Atsiminiau salsą lankančius porą, kurie savo du vaikus atsiveda kartais kartu į pamokas. Kaip jie ramiai būna, piešia kažką ar šiaip žaidžia, kol tėveliai vieną ar kitą figūrą bando sušokti ;) Manau, tokie vaikučiai irgi protingieji :).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai taip! Mano požiūriu, Rūtele, protingieji. :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...