Grobuonys Basildene Roade


Anglija - šalis, pagarsėjusi savo lapėmis. :) Jų pilna visur: oro uosto teritorijose, miesto centruose, o jei dar gyveni kiek atokiau nuo gatvės šurmulio, tai gali būti kone tikras, kad tavo sandėliuke įsitaisiusi laimingai gyvena lapė. Tikrai! Pati kartą mačiau, kaip po namo pamatais lindo rudoji! Šokiruota vis klausinėjau mane lydėjusių anglų, ar čia tikrai lapė, ar man nesivaidena, ar ji tikrai po namu palindo? O jie taip ramiai tik galvom lingavo ir tarsi būtų kokią skruzdę, ropojančią namo siena, pamatę sakė: "Yeah, yeah, this is fox". Ir nieko! Net fotoaparato netraukė paveiksluoti! :D
Neseniai vėlų vakarą, kai jau beveik buvau parsidavusi sapnų imperijai, išgirdau keistus garsus. Tarytum katinas būtų paspringęs, ar šuo nuskriaustas gailiai cyptų, bet tokia sunkesne, pabloginta cypimo versija. :P Visas Namas, kurių langai žiūrėjo į cypimo pusę, sukilo ant kojų. Bandėm per langus (nes vis tik eiti į lauką, kai toookie garsai sklinda, mažų mažiausiai nejauku) įžiūrėti, kas ten brazdenasi į mūsų medinius vartus sodan. Nereikia būti genijum, kad atspėtumėt, jog ketinu parašyti, kad ten buvo lapė. :D Jaunutė, kaip man pasirodė. Ir, kai akyse nuo apstulbimo prašviesėjo, pamatėm, kad lapė buvo ne viena! Jų buvo dvi! Labai keistas jausmas pamatyti tokius laukinius miškinius gyvūnus taip arti savęs - prie savo namo. Apsuko porą ratų apie mašiną ir sparčiai nubindzeno tolyn gatve.
Aš kažkaip neoptimistiškai nusiteikiau tų ilgauodegių atžvilgiu - juk turbūt ne iš gero gyvenimo bėgama į judrų, gventojais apžėlusį rajoną? O jos dar abi tokios jaunos - be patirties, sakykim, - ar mokės greitai pasislėpti nuo grobuonių - žmonių?
Lapės ir voverys - tai tas gyvūnijos pasaulis, kuris priartėjo prie manęs čia, Anglijoje. Iš taaaip arti pamatyti tuos tverinius labai reikšmingas įvykis. Man. :)
Gerai, kad mūsų katinai liko sveiki ir lapių nenuskriausti ir, tikiuosi, kad ilgasnapės, susiradusios maisto šiukšliadėžėse, saugiai grįžo į savo laukus.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Achille'o Claude'o Debussy kulnai

Tėvų pirmos jaunystės muzika mano ausinėse :)

Po ilgo ilgo laiko...